Työuupumus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"poo"

Vieras
Onko joku kokenut työelämässä loppuunpalamisen? Miten se vaikutti sinuun? Mitkä asiat siihen johtivat? Miten kauan meni siihen että voimat palautuivat vai palautuivatko?

Mä olen ollut jo pitkään aivan lopussa. Mun työssä mikään ei tue jaksamista. Ehkä joskus joku asiakas saattaa sanoa jotain kivasti ja se antaa vähän voimia. Muuten tuntuu niinkuin olis jyrän alle jäänyt. Ja pahiten sattuu se, ettei omaa työtä arvosteta. Olen aina ollut ahkera ja tunnollinen, mutta nyt en tunnista itseäni siitä miten muut minuun suhtautuvat. Tuntuu että oma työ vedetään lokaan. Olen ihan lamaantunut.

Mä yritin liikaa ja vaadin itseltäni liikaa. Tein liikaa töitä, liian pitkiä päiviä jne. Lopulta aloin "laistaa" töistäni, kunnes tuli päivä etten päässyt enää edes sängystä ylös. Siitä on kohta jo 5 vuotta enkä ole vieläkään työkykyinen.

Tuota just pelkään, että miten tästä eteenpäin. Jos muhun jää tästä uupumuksesta jokin pysyvä vika. Aiemmin olin jotenkin paljon rohkeampi, uutterampi, yritteliäämpi, kestin pettymyksiä enemmän. Pian alkaa loma ja luulen että menee hetken että saan itseni kasattua kuntoon.

Yhteistyössä