S
sartsukka
Vieras
Niin työkkärin työpsygologi, mihin kaikkeen pitää varautua kun sinne menee? Mitä ne kysyy ja millaisia testejä ne tekee. Ottaako ne oikeasti sen tilanteen joka perheessä on huomioon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:No mulle ei ollu MITÄÄN apua. Koko ajan hoki vaan opiskelemaan opiskelemaan mutta ku se ei kertonu mulle et MITÄ kannattas opiskella. Menin sinne siis selvittämään mikä ala vois olla mun juttu ja mitä opiskella ni ei. Ei tehty testejä tai mitään, opuksia selas ja tulosti nivaskan papereita ja siitä se. Eikä ottanu huomioon sitä, että ei ollu edes varaa lähteä opiskelemaan kun oli pieni lapsi.
Onneks tän vuoden alusta 25v ja yli saa opiskella alaa kuin alaa sen oliko nyt 2v sillä korkeemmalla rahalla.
Mutta eipä siinä mitää häviäkkään vaik siellä käy. Ehkä siellä suunnalla on oikeesti auttava ihminen vastassa eikä tommonen ku mulla. Ite pähkäilen yksikseni enkä enää mene jos ei pakoteta.
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:mulla ei oo hajuakaan miten missä mun pitäisi. Terapeuttini vaan minulle mainitsi tuosta tänään. En kyllä ole valmis töihin ja moni seikka siinä onkin et toisaalta miks ois helpompi olla 0e tuloilla kotona kuin mennä opiskeleen tai töihin ja elää vain miehen palkalla. Siksi pelottaa kyseinen paikka kun on näet yhtä jos toista seikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Mies ranppas siellä, tuntu vaan että se haluaa iskeä sen kun niin henkilökohtasuuksia kyseli.. elämäntarkoituksesta mm.ja sit mieheni läväs sanoa että perheenpersutaminen ja avopuolisoni onnellisena pito niin siihen loppu ne käynnit ja ilme ois sillä "auttajalla" ollu näkemisen arvonen. :heart: Sellasia ammattilaisia!
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Mies ranppas siellä, tuntu vaan että se haluaa iskeä sen kun niin henkilökohtasuuksia kyseli.. elämäntarkoituksesta mm.ja sit mieheni läväs sanoa että perheenpersutaminen ja avopuolisoni onnellisena pito niin siihen loppu ne käynnit ja ilme ois sillä "auttajalla" ollu näkemisen arvonen. :heart: Sellasia ammattilaisia!
EIKÄ!! :O
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Mies ranppas siellä, tuntu vaan että se haluaa iskeä sen kun niin henkilökohtasuuksia kyseli.. elämäntarkoituksesta mm.ja sit mieheni läväs sanoa että perheenpersutaminen ja avopuolisoni onnellisena pito niin siihen loppu ne käynnit ja ilme ois sillä "auttajalla" ollu näkemisen arvonen. :heart: Sellasia ammattilaisia!
KYLLÄ!Onnes mieheni ei ole niin heikossa suhteessa että ois mut jättäny! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Mies ranppas siellä, tuntu vaan että se haluaa iskeä sen kun niin henkilökohtasuuksia kyseli.. elämäntarkoituksesta mm.ja sit mieheni läväs sanoa että perheenpersutaminen ja avopuolisoni onnellisena pito niin siihen loppu ne käynnit ja ilme ois sillä "auttajalla" ollu näkemisen arvonen. :heart: Sellasia ammattilaisia!
KYLLÄ!Onnes mieheni ei ole niin heikossa suhteessa että ois mut jättäny! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Mies ranppas siellä, tuntu vaan että se haluaa iskeä sen kun niin henkilökohtasuuksia kyseli.. elämäntarkoituksesta mm.ja sit mieheni läväs sanoa että perheenpersutaminen ja avopuolisoni onnellisena pito niin siihen loppu ne käynnit ja ilme ois sillä "auttajalla" ollu näkemisen arvonen. :heart: Sellasia ammattilaisia!
Ja sai psykologi nenilleen.
![]()