Typerä ahdistuksen aihe

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen menossa työhaastatteluun. Osittain olen innoissani, jos saan työn mutta osittain ahdistaa. Lähinnä niinkin typerä asia kuin tuleva kesä. Eli jos saan työn, minulla ei ole kesällä ollenkaan lomaa. Miehellä olisi muutta viikko lomaa kesällä ja olisihan se ollut kiva lomailla yhdessä. Naurettavaa, tiedän. Tälläinen tämä ihmismieli välillä tuppaa olemaan.
Enhän ole edes vielä saanut mitään työpaikkaakaan!
 
Olisihan se ihan kamalaa. Oletko koskaan miettinyt, että mitäpä jos työnantajasi olisi sairas kusipää, kuka tekisi elämästäsi helvettiä?
Tuohon verrattuna kesälomamurheesi voi alkaa tuntumaan pieneltä...?
 
Uskon, että työpikalla joustetaan sen verran että voit pitää vaikkapa viikon palkatonta vapaata. Tai tehdä tunteja etukäteen ja hyödyntää "lomana" tai muutamana pidenmpänä viikonloppuna.
 
Ihan ymmärrettävä ahdistuksen aihe.
Itse olen vastaavissa tilanteissa saanut pitää palkatonta lomaa ja tehdä etukäteen tunteja myös viikonloppuisin, jotta on saanut lomaa pidettyä. Riippuu tietysti työn laadusta, onnistuuko.
 

Similar threads

Yhteistyössä