V
vierailija
Vieras
Olen menossa työhaastatteluun. Osittain olen innoissani, jos saan työn mutta osittain ahdistaa. Lähinnä niinkin typerä asia kuin tuleva kesä. Eli jos saan työn, minulla ei ole kesällä ollenkaan lomaa. Miehellä olisi muutta viikko lomaa kesällä ja olisihan se ollut kiva lomailla yhdessä. Naurettavaa, tiedän. Tälläinen tämä ihmismieli välillä tuppaa olemaan.
Enhän ole edes vielä saanut mitään työpaikkaakaan!
Enhän ole edes vielä saanut mitään työpaikkaakaan!