typerä asia ja musta tuntuu pahalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
hävettää oikein mutta mulla on paha mieli siitä että lapset oli isänsä kanssa särkänniemessä :ashamed: siis se on ihanaa että ovat sinne päässeet, mut tuli surku siitä etten ollut näkemässä lasten ekaa huvipuistokäyntiä ja siitä ettei mulla ole varaa tarjota lapsille jotain tuollaista elämysreissua ja mä kuitenkin haluaisin niitä tarjota.. mä tiedän että tää on ihan typerä asia mut piti käydä vessassa itkemässä kun harmittaa niin kamalasti. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
hävettää oikein mutta mulla on paha mieli siitä että lapset oli isänsä kanssa särkänniemessä :ashamed: siis se on ihanaa että ovat sinne päässeet, mut tuli surku siitä etten ollut näkemässä lasten ekaa huvipuistokäyntiä ja siitä ettei mulla ole varaa tarjota lapsille jotain tuollaista elämysreissua ja mä kuitenkin haluaisin niitä tarjota.. mä tiedän että tää on ihan typerä asia mut piti käydä vessassa itkemässä kun harmittaa niin kamalasti. :'(

Mikset mennyt mukaan?

:hug: Voin ehkä kuvitella miltä susta tuntuu...
Mä yritän välillä kuitenkin keksiä jotain pientä kivaa tytölle ja luulen että toissa viikolla oli mukava viikko kun oli kaikenlaista tapahtumaa täällä

Sä pystyt tarjoamaan muuta!!
Leipokaa yhdessä eväät ja lähtekää rannalle.
Lue ilta satuja ja piirtäkää aamulla kuva sadusta.
Menkää kaveri perheen kanssa leikkipuistoon.
Yöpykää teltassa mummolan pihalla.
Kerro että rakastat!!

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mikset mennyt mukaan?

ollaan erottu. siellä reissussa oli mukana ex:n vaimo ja yksi meidän yhteinen ystävä perheineen.

Tuli tässä mieleeni, että lapset muistelivat viime kesää. Tosi kivaa oli ollut omalla takapihalla kun olin tehnyt heille raparperin lehdistä hellehatut. Itse en edes muistanut asiaa ja jos olisin arvaillut, olisin ehdottanut hauskimmaksi muistoksi Visulahdessa käyntiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tytinä:
Muista että tavallinen arki on lapsen mielestä kuitenki loppujen lopuksi sitä kaikkein tärkeintä ja turvallisinta aikaa ja sinä lähimpänä aikuisena se rakkain :flower:

yritän, mut se vaan meenaa karata mielestä.. jotenkin on niin typerä olo. mä oon se tylsä äiti jolla ei oo varaa mihinkään ja isin kaa tehdään kaikkea erikoista ja kivaa :| :ashamed:

Muista että tavallinen arki on lapsen mielestä kuitenki loppujen lopuksi sitä kaikkein tärkeintä ja turvallisinta aikaa ja sinä lähimpänä aikuisena se rakkain :flower:

yritän, mut se vaan meenaa karata mielestä.. jotenkin on niin typerä olo. mä oon se tylsä äiti jolla ei oo varaa mihinkään ja isin kaa tehdään kaikkea erikoista ja kivaa :| :ashamed:

Olen Hankeyn kanssa samaa mieltä, arvokkaimpiin asioihin ei tarvitse rahaa, mene lasten kanssa pihalle ja tee vaikka käpylehmiä. Tsemppiä! :hug:

Etkö lukenut mistään lehestä just männä viikolla että lapset tykkää kaikista tavallisista jutuista kuten pyykin ripustamisesta aikuisen kanssa. Nuo huvipuistot ja muut hienoudet ei ole mitään tavallisen arjen yhdessäolon rinnalla, usko pois.
Niin ne viisaammat väittää ja taitaa muuten olla ihan totta!!!

Minkä ikäset lapset sulla olikaan?

Mä taidan tietää miltä susta tuntuu... :hug: samantapainen olo mulla oli kun keskimmäinen kertoi isänsä kanssa tekemästään reissusta, vaikka itse ehdotinkin että lähtisi lasten kanssa, ja itsekin pääsin samanlaiselle reissulle lasten kans myöhemmin.

Puuhapuisto Veijari on lähellä, käykää siellä? sisään maksaa 8e(yli 3v lapset) ja 10 aikuiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Etkö lukenut mistään lehestä just männä viikolla että lapset tykkää kaikista tavallisista jutuista kuten pyykin ripustamisesta aikuisen kanssa. Nuo huvipuistot ja muut hienoudet ei ole mitään tavallisen arjen yhdessäolon rinnalla, usko pois.
Niin ne viisaammat väittää ja taitaa muuten olla ihan totta!!!

kyl mäkin tiedän että se arki on tärkeää, mut mut.. oon mie lapset luvannut viedä museoon tuohon kilometrin päähän kun poika on sit pitkin kesää toivonut. se ei onneks ole kallis paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Nöttönen:

Minkä ikäset lapset sulla olikaan?

Mä taidan tietää miltä susta tuntuu... :hug: samantapainen olo mulla oli kun keskimmäinen kertoi isänsä kanssa tekemästään reissusta, vaikka itse ehdotinkin että lähtisi lasten kanssa, ja itsekin pääsin samanlaiselle reissulle lasten kans myöhemmin.

Puuhapuisto Veijari on lähellä, käykää siellä? sisään maksaa 8e(yli 3v lapset) ja 10 aikuiset.

2v ja 4v.. ollaan myö joka kesä puuhapuistossakin käyty, jotenkin se ei vaan oo sama asia :ashamed: ehkä tää nyt on kuitenkin ihan omassa päässä ongelma.

Voin hyvin kuvitella että tuntuu pahalta :hug:

Koita jostain menoista pihistää ja laita vaikka vitonen viikossa tai kymppi kuussa sivuun niin ensi kesänä teette jonkun yhtä mukavan päivä reissun johonkin kohteeseen =)

Lapselle mieleiset ja mieleenpainuvat asiat löytyvät kyllä hirmu pienistä jutuista.

Me juostiin kuluneella viikolla maitolaiturille sateensuojaan ja se oli 3 vuotiaan mielestä tosi jännää =) Huokaili ihastuksissaan, eikä olis halunnu pois lähteä :D

Meillä kans isä ostaa lapsille kaikkea kallista ja mulla ei oo varaa. Mutta lapset on sanonut että ne rakastaa mua ja haluu olla mun kanssa. Niistä on kiva kun leivotaan... vaikka ostan vaan valmiita pakaste juttuja ja paistan. Sitten ne haluu tiskata ja auttaa mua, laitetaan pyykkejä yhdessä ja luetaan jne. siitä ne oikeesti tykkää ja kuulemma on kiva käydä äitin kanssa kaupassa kun saa valita ruokaa. :)

ja nöppönen eikös siellä oo sit reilun viikon päästä se Satu Sopanen esiintymässä? Mä olen vähän sitä miettinyt et vois olla kiva... Ei tarvii matkustamiseen laittaa nii paljo rahaa kii kun läheltä löytyy

Alkuperäinen kirjoittaja Emme-Liina 36:
ja nöppönen eikös siellä oo sit reilun viikon päästä se Satu Sopanen esiintymässä? Mä olen vähän sitä miettinyt et vois olla kiva... Ei tarvii matkustamiseen laittaa nii paljo rahaa kii kun läheltä löytyy

mikä? en oo kuullutkaan..

myö keksittiin pojan kanssa hauska juttu.. poika itse toivoi että nukuttais patjoilla lattioilla. huomenna tehdään sitten leikkihuoneseen pesä ja nukutaan siellä ja katsotaan yhdessä piirrettyjä lattialta.

myö keksittiin pojan kanssa hauska juttu.. poika itse toivoi että nukuttais patjoilla lattioilla. huomenna tehdään sitten leikkihuoneseen pesä ja nukutaan siellä ja katsotaan yhdessä piirrettyjä lattialta.

Aikas söpöä. =)

Kyllä niillä lapsilla on varmasti mukavaa siellä Särkänniemessä ollut, mutta voithan olla iloinen siitä, että pääsivät kokemaan tuollaista vaikka sinä et voinut sitä tarjotakaan. Eikö tässä ole tärkeintä se, onko lapsilla hauskaa ja mukavaa, ei se, miten paljon voit heihin rahaa laittaa? Sinun kanssa lapsesi tekevät sitten jotain muuta mukavaa. Minusta on hienoa, että ex-miehesi vie lapsia johonkin. Sinun on turha sitä surra, koska lapset ovat siitä varmasti pitäneet.

Yhteistyössä