TYPERÄ mainos!!!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
DNA:n mokkula.
Ukko syö "myrkkysienen" ja tekee kuolemaa. Ja virkoaa. Ok, se sieni ei ole oikeasti sitten myrkyllinen kuitenkaan, mutta meillä pienet ihmetteli, että eikö ne olekaan vaarallisia ne myrkkysienet...
Enkä tiedä, menikö mun selitykset nyt kunnolla perille sitten kuitenkaan.

Mun mielestä se on typerä. Kun... niin. Myrkkysieniä ei syödä, ees vitsillä, piste. Kun pienet ei tajua tommosta huumoria. Siis ainakaan ihan pienimmät...

Tai sitten me vanhemmat voitaisiin vahtia, ettei lapset katso telkkarista mainoksia :xmas:
Tulee sieltä paljon muutakin sellaista, joka ei pienimpien silmille ja korville sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Tai sitten me vanhemmat voitaisiin vahtia, ettei lapset katso telkkarista mainoksia :xmas:
Tulee sieltä paljon muutakin sellaista, joka ei pienimpien silmille ja korville sovi.

Noi tulee ihan päiväsaikaankin. Eikö sun lapset saa kattoa lainkaan tv:tä? Tapa toki sekin. Useimmiten mainokset on kuitenkin suht asiallisia :xmas:

niin, no. telkkarista nyt näkyy paljonkin kaikkee mitä pienet ei ymmärrä vielä, eihän se mainos varsinaisesti lapsille ole tehtykään...

mut mä en tykkää yhtään siitä mainoksesta! :x jotenki niin ällöttävä ku ite ymmärtää että mitä se aikunen ukko haluaa niiltä nuorilta tytöiltä :$ kun siinähän on se toinenkin mainos jossa se sanoo että pitää nukkua kylkikyljessä ja lämmitellä toisiamme... *likanen mielikuvitus*

Siis, onko kyseessä se mainos, jossa se partioukko vaatii suusta-suuhun-elvytystä? Jos on, niin en olekaan ajatellut siinä tuota myrkkysienipuolta, lähinnä se on musta vähän perverssi.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:

Noi tulee ihan päiväsaikaankin. Eikö sun lapset saa kattoa lainkaan tv:tä? Tapa toki sekin. Useimmiten mainokset on kuitenkin suht asiallisia :xmas:

Saa. Ne katsoo Junioria, Nickelodeonia, Pikku Kakkosta tai dvd-leffoja. Hyvin vähän kylläkin, reilusti alle tunti päivässä, joka päivä ei lainkaan.
Mutta ei ne katso kolmosta tai nelosta oikeastaan ikinä. Eli ei ole tuota "mainosvaaraa".

mä en pidä muutenkaan niistä mainoksista. Mulle iskee joku ihme luottamuspula kun siinä on se "vanha" ukko ehdottelemas niile tyttösil jotain. Ja koska musta siinä ei oikeesti ole aihetta mainokseen että nuoria koitetaan lähestyä seksuaalisesti niitten harrastuksis niin mua ällöttää..

*kiristää kukkahattuaan*

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
niin, no. telkkarista nyt näkyy paljonkin kaikkee mitä pienet ei ymmärrä vielä, eihän se mainos varsinaisesti lapsille ole tehtykään...

mut mä en tykkää yhtään siitä mainoksesta! :x jotenki niin ällöttävä ku ite ymmärtää että mitä se aikunen ukko haluaa niiltä nuorilta tytöiltä :$ kun siinähän on se toinenkin mainos jossa se sanoo että pitää nukkua kylkikyljessä ja lämmitellä toisiamme... *likanen mielikuvitus*

Tää mullaki tökkii niissä mainoksissa :/ *tiukkapipo*

Tulee mieleen sellainen mainos missä Pirkka-Pekka Petelius oli katsastusmies joka iski vasaralla auton lampun rikki. Sitten oli lehdessä juttua eräästä perheestä jossa pikkupoika oli mennyt veljen autosta lyömään vasaralla lamput rikki, ja tämä perhe yritti saada korvauksia mainoksen tehneeltä yhtiöltä. Arvatkaa saivatko :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Tulee mieleen sellainen mainos missä Pirkka-Pekka Petelius oli katsastusmies joka iski vasaralla auton lampun rikki. Sitten oli lehdessä juttua eräästä perheestä jossa pikkupoika oli mennyt veljen autosta lyömään vasaralla lamput rikki, ja tämä perhe yritti saada korvauksia mainoksen tehneeltä yhtiöltä. Arvatkaa saivatko :kieh:

:) Jenkeissä ois muuten varmaan saanu.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Ameriikan meininkiä. Itse ei olla vastuussa yhtikäs mistään, koskaan, ikinä, vaan aina vika on jossain muussa. Telkkariohjelmassa, konsolipelissä, tms.
Onneksi se ei toimi täällä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Mä en oo nähnyt tommosta toista mainosta lainkaan. Mutta joo, on se aika ällöttäväkin kyllä :D

Alkuperäinen kirjoittaja iloton:
Siis, onko kyseessä se mainos, jossa se partioukko vaatii suusta-suuhun-elvytystä? Jos on, niin en olekaan ajatellut siinä tuota myrkkysienipuolta, lähinnä se on musta vähän perverssi.

Juu, sepä juuri.
Meillä vaan on noi sienijutut nyt tosi pinnalla, kun metsässä ollaan melkein päivittäin. Ja oon tähdentänyt, miten ne sienet voi olla tosi, tosi vaarallisia (joku kavalakärpässieni, sitä kun haukkaa, niin tuskin noustaan ylös enää)... Sitten tulee DNA ja mainostaa noin, että meidän vähän vajaa 4v ei enää ihan uskokaan, että ne sienet mitään kovin pahaa tekee. Tai en tiedä uskooko, mutta kovasti häntä toi mietitytti.

Mua harmitti jo sekin, että kun olen terottanut lapsille, että mihinkään sieniin ei kosketa. Minä en tiedä mitkä on myrkkysieniä ja mitkä ei, joten mihinkään ei kosketa. Sitten pikkukakkosessa joku pikkulikka keräilee sieniä jossain ohjelmassa. Sapetti kans koska sen jälkeen sain selitellä ummet ja lammet siitä miksi se tyttö sai kerätä ja miksi meidän lapset ei edelleenkään saa kerätä sieniä.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:

Saa. Ne katsoo Junioria, Nickelodeonia, Pikku Kakkosta tai dvd-leffoja. Hyvin vähän kylläkin, reilusti alle tunti päivässä, joka päivä ei lainkaan.
Mutta ei ne katso kolmosta tai nelosta oikeastaan ikinä. Eli ei ole tuota "mainosvaaraa".

No meille ei ole otettu tommosia, kun tv:tä katsotaan niin, niin vähän. Se on päällä ehkä n.30min/vrk yleensäkään - edes aikuisia varten. Ei kukaan vaan oikein välitä. Mutta nyt se oli siinä taustalla, kun halusin kuunnella Idolsia samalla kun oltiin iltatoimissa. Ja esikoinen sen sitten bongas sen mainoksen sieltä...

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
mä en pidä muutenkaan niistä mainoksista. Mulle iskee joku ihme luottamuspula kun siinä on se "vanha" ukko ehdottelemas niile tyttösil jotain. Ja koska musta siinä ei oikeesti ole aihetta mainokseen että nuoria koitetaan lähestyä seksuaalisesti niitten harrastuksis niin mua ällöttää..

*kiristää kukkahattuaan*

Totta :|