Typerää (?) FB-valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadmommy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sadmommy

Vieras
Laitoin ihanasta vauvastani kuvia Facebookiin. Mielestäni oikein hyviä ja tunnelmallisia kuvia. Ajattelin, että näistä kaveritkin innostuvat. Vaan ei. Kukaan ei ole kommentoinut kuviani mitenkään. Loukkaa se, vaikka yritän vakuutella itselleni muuta. Onkohan vauvani niin ruma, vai missä vika?

julkaisithan ne etusivulla? kaikki ei tajua katsoa toisen kuvia joka päivä, jos vaikka olisi sattunut tulemaan uusia kuvia, jos ei itse tajua julkaista uusia kuvia etusivulla... Silloin ainakin parempi mahdollisuus saada palautetta

Siellä on niin paljon lapsista kuvia, ettei kaikki jaksa niitä katella ja niistä vieläpä kommentoida jotain. Yllensä tollaset kaverikuvat taitaa saada enempi kommenttia..
Kauas sul kuvat o ollu. Jos ei kukaan oo viel kerenny niitä kommentoida.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
julkaisithan ne etusivulla? kaikki ei tajua katsoa toisen kuvia joka päivä, jos vaikka olisi sattunut tulemaan uusia kuvia, jos ei itse tajua julkaista uusia kuvia etusivulla... Silloin ainakin parempi mahdollisuus saada palautetta

Juu, kyllä ne siinä oli näkyvillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siellä on niin paljon lapsista kuvia, ettei kaikki jaksa niitä katella ja niistä vieläpä kommentoida jotain. Yllensä tollaset kaverikuvat taitaa saada enempi kommenttia..
Kauas sul kuvat o ollu. Jos ei kukaan oo viel kerenny niitä kommentoida.

Maanantaina laitoin

No pienestä sinäkin loukkaannut. Aika lapselliselta vaikutat.

Etkö itse toivoisi kuviasi kommentoitavan, jos sinne uudesta tulokkaasta kuvia laittaisit? Aiemmin ollut lapsesta vain muutama kuva, eli en lisäile niitä jatkuvasti enkä kovin montaa.

Äläs nyt, ku se on kyllä kova paikka jos ei kukaan sua edes fb:ssä huomioi. ;)
Vauva on varmasti suloinen! Jos kukaan ei vaan ole vielä kuvia huomannut? Tai on ihan livenä kehunut vauvaa niin ei jaksa enää tuolla käydä kehumassa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Etkö itse toivoisi kuviasi kommentoitavan, jos sinne uudesta tulokkaasta kuvia laittaisit? Aiemmin ollut lapsesta vain muutama kuva, eli en lisäile niitä jatkuvasti enkä kovin montaa.

No enpä edes laittaisi kuvia lapsista johonkin yleiseen jakeluun saati että odottaisin hirveesti jotain ylistäviä "ai ku ihana vauva" kommenteja.

Tai sitten kuvat ovat tippuneet nopeasti etusivulta pois kaikenmaailman testien edestä ja näin ollen jäänyt huomaamatta.

Ehkä niinkin. Haluaisin niille hiukan huomiota ihan siksi, että on ihmisiä, jotka eivät pääse lasta katsomaan livenä kuukausiin, ja kuvittelin että he haluaisivat edes kuvia nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

No enpä edes laittaisi kuvia lapsista johonkin yleiseen jakeluun saati että odottaisin hirveesti jotain ylistäviä "ai ku ihana vauva" kommenteja.

Näkyvät vain kavereilleni, eivät ole siis samalla tavalla yleisessä jakelussa kuin täällä. Enkä mä nyt mitään kehuja kerjää vauvasta sinänsä, mieluummin saisivat kommentoida kuvia kuvina, kun tietävät mun harrastavan valokuvausta tosissani (harkitsen siitä ammattia).

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Miksi niitä kuvia pitäisi mitenkään kommentoida.

Niin, siksi kun haluaisin hiukan palautetta niistä kuvista.

Mikset sitten laittanut profiilipäivitykseesi jotain tekstiä? Tyyliin "Laitoin tänne kuvia meidän pienokaisesta niin näette tekin kaukana asuvat uuden tulokkaan."

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

Mikset sitten laittanut profiilipäivitykseesi jotain tekstiä? Tyyliin "Laitoin tänne kuvia meidän pienokaisesta niin näette tekin kaukana asuvat uuden tulokkaan."

Oli siellä.

no jos haluat vain kommenttia kuvien onnistumisesta, niin sitähän voi reilusti pyytää. mutta kehujahan sieltä vain tulee, koska ei kai kukaan kehtaa haukkuakaan. joten kannattaisiko siinä tapauksessa kysyä joiltain ammattilaisilta tai harrastelijoilta ennemminkin kuin kavereilta. (tuo sun juttus kyllä muuttui tossa matkan varrella, kun ensin ois pitäny kehua vauvaa ja nyt kuvia..)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

Oli siellä.

Sillä mä juuri mietinkin, että oliko ne kuvay niin kamalia, kun kukaan ei kommentoi mitään :'(.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

no jos haluat vain kommenttia kuvien onnistumisesta, niin sitähän voi reilusti pyytää. mutta kehujahan sieltä vain tulee, koska ei kai kukaan kehtaa haukkuakaan. joten kannattaisiko siinä tapauksessa kysyä joiltain ammattilaisilta tai harrastelijoilta ennemminkin kuin kavereilta. (tuo sun juttus kyllä muuttui tossa matkan varrella, kun ensin ois pitäny kehua vauvaa ja nyt kuvia..)

Miten niin olisi pitänyt ensin kehua vauvaa?

Yhteistyössä