Typerää (?) FB-valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sadmommy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä harvat lapset on oikeasti kauniita. Toki sanon jonkun lapsesta, että onpa suloinen, jos vauvaa mulle näytetään ihan livenä. Siinä tilanteessa kuuluu sanoa niin, vaikka oikeasti olisi mitä mieltä. Mut en ole koskaan kommentoinut kavereiden vauvakuvia facebookissa, koska mun mielestä niissä kuvissa ei ole mitään erityisen ihanaa. Jokainen lapsi on omien vanhempiensa silmissä maailman söpöin, mut ei voi olettaa, et muut olettaa samoin. En mäkään oleta, et kukaan ylistäis mun lapsia, vaikka mun mielestä kaikki heistä otetut kuvat on aivan loistavia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Mun mielestä harvat lapset on oikeasti kauniita. Toki sanon jonkun lapsesta, että onpa suloinen, jos vauvaa mulle näytetään ihan livenä. Siinä tilanteessa kuuluu sanoa niin, vaikka oikeasti olisi mitä mieltä. Mut en ole koskaan kommentoinut kavereiden vauvakuvia facebookissa, koska mun mielestä niissä kuvissa ei ole mitään erityisen ihanaa. Jokainen lapsi on omien vanhempiensa silmissä maailman söpöin, mut ei voi olettaa, et muut olettaa samoin. En mäkään oleta, et kukaan ylistäis mun lapsia, vaikka mun mielestä kaikki heistä otetut kuvat on aivan loistavia. :D

Täysi peesi tälle:D

Ei sitä aina ehdi kaikkien kuvia kommentoida... ;)

Kavereita on niin paljon, että etusivun jutut vaan vilahtelee ja etenee nopeasti ohi... Enkä esim. minä ehdi joka päivä (en edes joka viikko) kurkkaamaan sinne, joten monen jutut menee ohi, ellei käy erikseen kurkkaamassa jokaista kaveria.
Ja olen muuten itse kehunut sukulaisteni vauvakuvia ihan lähiaikana... :D VAUVAT ON PARHAITA! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä mä sit vaan olen yliherkkä.
Hormoonit, hormoonit...
Ei tosiaan kaikkien vauvakuvia jaksa millään kommentoida. Mullakin yks kaveri on laittanu taas uusia kuvia vauvastaan, mutta kun olen jo aiemmin hänen kuviaan kommentoinut niin en jaksa joka viikko/ kuukaus käydä uusia kuvia kommentoimassa. Ei se lapsi niin paljoa ole muuttunut ed. kuvista ja kun ne onvielä samaa luokkaa kaikki kuvat..

Yhteistyössä