Typerimpiä kysymyksiä mitä sulta on ikinä kysytty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Tänään anopin esittämä kysymys oli kyllä typeryyden huippu. Tällä viikolla tehtiin päätös, että ahtaan lantiomitan vuoksi tehdään sectio. Anoppi sitten väläytti ja kysyi, että entäs jos lähtee synnytys käyntiin, niin sitten antavat tulla alakautta. Voi elämä, mikä logiikka sen mielestä tuossakin oli.

Eräs asiakas vielä töissä ollessani.. Ison mahani kanssa juuri ja juuri jaksoin olla,kysy että tuo ei vielä varmaan hetkeen synny?
Olin aiva äimänä ja hyvä etten kopannu sitä,mun vatta oli oikiasti niinku sielois ollu kuutoset. :kieh:

Ei ehkä typerintä, mutta mua huvittaa aina kysymys, minkä mies teki kun ajettiin pellonvierestä, missä puimuri oli puimassa viljaa. Sieltä teiten ne oljenkorret lensi sinne peltoon takas sieltä alhaalta ni mies huudahti ihan ällistyneenä ja vähän hätääntyneenä, että miks se nyt laskee ne viljat tuonne maahan!!! :laugh:
Juu, mies ei oo maalta kotosin, minä olen :D

Alkuperäinen kirjoittaja apa:
"Vaikuttaako antibioottikuuri siihen voiko tulla raskaaksi, ko tappaahan se kaikki bakteeritki, niin eikö se sillon tapa ne siittiötki tai jotain? Ei kai tarvi hakea katumuspilleriä, ko on kuitenki ne antibiootit päällä?" :headwall:

????????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja apa:
"Vaikuttaako antibioottikuuri siihen voiko tulla raskaaksi, ko tappaahan se kaikki bakteeritki, niin eikö se sillon tapa ne siittiötki tai jotain? Ei kai tarvi hakea katumuspilleriä, ko on kuitenki ne antibiootit päällä?" :headwall:

????????????????????

Meni hetki enen ko sain itteni koottua sen verran, että pystyin suht asiallisesti vastaamaan

Ekasta raskaudesta, ja mutsin kysymänä:
"Miten sulle kaikista maailman ihmisistä voi käydä tollanen vahinko?"
(Vastaus: Se mikään vahinko ollut.)

Esikoisen ollessa jo 1v törmäsin vanhaan koulukaveriin:
"Miten sä jaksat yksinhuoltajana tehdä töitä ja vielä opiskella?"
(Vastaus: Taitaa olla pikkulinnut vähän epävireessä. En ole töissä vaan hoitovapaalla, ja opiskelen iltaisin kun lapsen isä on kotona sen kanssa. Mentiin just naimisiinkin.)

Jaa, no ekana tuli mieleen kun tällä palstalla joku kerran tokaisi minulle, että
"oletko ihan varma ettet itte tappanu lastas". Tuo taisi olla kyllä ilkeyttä, mutta onnistui kyllä pahoittamaan mieleni piiiiitkäksi aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Ekasta raskaudesta, ja mutsin kysymänä:
"Miten sulle kaikista maailman ihmisistä voi käydä tollanen vahinko?"
(Vastaus: Se mikään vahinko ollut.)

Esikoisen ollessa jo 1v törmäsin vanhaan koulukaveriin:
"Miten sä jaksat yksinhuoltajana tehdä töitä ja vielä opiskella?"
(Vastaus: Taitaa olla pikkulinnut vähän epävireessä. En ole töissä vaan hoitovapaalla, ja opiskelen iltaisin kun lapsen isä on kotona sen kanssa. Mentiin just naimisiinkin.)

wau!!! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Jaa, no ekana tuli mieleen kun tällä palstalla joku kerran tokaisi minulle, että
"oletko ihan varma ettet itte tappanu lastas". Tuo taisi olla kyllä ilkeyttä, mutta onnistui kyllä pahoittamaan mieleni piiiiitkäksi aikaa.

just! :hug:

Itse tein tämän mokan... Vanha ystäväni kertoi odottavansa vauvaa miehensä kanssa (todella lapsirakas ihminen vielä kaiken lisäksi!), ja mä möläytin "aiotteko te pitää sen?!" Hän vastasi, että tietysti. Oli luultavasti vielä toivelapsi.
Jotenkin vaan tuntui ettei itse ikimaailmassa olisi halunnut tulla niin nuorena raskaaksi (21v.) ja kaiken lisäksi yhdelle mun toiselle ystävälle oli juuri sitä ennen tehty abortti, joten siitä kai nuo ajatukset tuli, se oli ensimmäinen reaktio, enkä kerennyt vetää sanoja takaisin. Ei hän loukkaantunut, mutta en edes tajunnut silloin pyytää anteeksi, eikä näin paljon myöhemmin enää viitsi ottaa asiaa puheeksi.

Täh?! :o
Vaikka eipä ole eka kerta, kun tällä palstalla joku ajattelee noin ja vielä kirjoittaa siitä tänne! :/
Eli on täällä ennenkin haukuttu tappajaksi,
eräs palstalainenhan oikeen laittoi y.viestin eräälle äidille (haukkui tappajaksi) !
AAAARGH!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

Täh?! :o
Vaikka eipä ole eka kerta, kun tällä palstalla joku ajattelee noin ja vielä kirjoittaa siitä tänne! :/
Eli on täällä ennenkin haukuttu tappajaksi,
eräs palstalainenhan oikeen laittoi y.viestin eräälle äidille (haukkui tappajaksi) !
AAAARGH!!! |O

Siitä on aikaa jo...tapahtu 2004. Silloin se vaan tuntu niin kauhealta, et miten toiselle voi sanoa noin.

Siitä on aikaa jo...tapahtu 2004. Silloin se vaan tuntu niin kauhealta, et miten toiselle voi sanoa noin.

Tämä joka haukkui jopa y.viestillä tappajaksi toista äiti-ihmistä bannattiin hetkeksi.
Ja tapahtui viime vuoden puolella. Eipä ole vieläkään tapojaan parantanut... :(

Otan osaa menetykseesi ja :hug: !

neuvolassa kun olin esikoisen kanssa ekaa kertaa uudessa neuvolassa oltiin just muutettu ja pikkunen oli 2 kuukautta vanha niin tää neuvolantäti kysy multa oliko tää lapsi vahinko.mä olin että mitähhhh ei todellakaan olin mennyt vuotta aikasemmin naimisiin ja tyttö oli kyllä ihan todella toivottu .vieläkin pistää vihaks kun aattelen sen tädin sanoja.

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

Tämä joka haukkui jopa y.viestillä tappajaksi toista äiti-ihmistä bannattiin hetkeksi.
Ja tapahtui viime vuoden puolella. Eipä ole vieläkään tapojaan parantanut... :(

Otan osaa menetykseesi ja :hug: !
Kiitos. Silloin ei ollu nuita bannauksia ja tuntui ettei mitään ketjuja poistettu ja kaikki sanoi mitä sylki suuhun toi.

Mulla oli 2 viikon ikänen vauva sylissä ja oltiin labrassa otattamassa verikokeita. Labran täti kysyi syntymäaikaa, sanoin päivämäärän jolloin vauva oli syntynyt (ei ollut vielä tiedossa sotua). Tämän jälkeen hän kysyi että minä vuonna lapsi on syntynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Ei ehkä typerintä, mutta mua huvittaa aina kysymys, minkä mies teki kun ajettiin pellonvierestä, missä puimuri oli puimassa viljaa. Sieltä teiten ne oljenkorret lensi sinne peltoon takas sieltä alhaalta ni mies huudahti ihan ällistyneenä ja vähän hätääntyneenä, että miks se nyt laskee ne viljat tuonne maahan!!! :laugh:
Juu, mies ei oo maalta kotosin, minä olen :D

ONNEX SÄ PELASTIT MAAILMAN