typerintä mitä sinulta on kysytty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla hauskimmasta päästä työkaverin (mies-puolinen) kysymys...

olin juuri jäämässä äippälomalle kun oikein huonona päivänä tokaisin kahvihuoneessa että onneksi tätä paskaa tarvii jaksaa enää kaksi viikkoa niin sitten pääsee pois... tähän miehenpuolikas vaan että ai jaa ootko vaihtamassa työpaikkaa tms? mä olin että ei kun jään äippälomalle...

tää tokas ihan pokkana että mitä? oot sä niinku raskaana??

pokkani piti ja heitin sille vaan että en tietenkään, aattelin vaan hakea äippälomaa kun en muutakaan pakotietä töistä keksinyt....ja tokasin vielä että onhan teillä miehilläkin mahdollisuus hakea isyyslomaa...

Kuulin kerran baarissa, kun yks mies sanoi, että naisen rinnat ovat sitä varten, että miehet saavat niitä lääppiä.. :headwall:

Sit yhtä mun tuttua luultiin linja-autossa 12v.. oikeasti oli 19v ja tuli yliopiston pääsykokeista.. en tiiä oisko päässyt lasten lipulla, jos ei ois sanonut oikeaa ikää.. :whistle:

Kerran olin sit ammattikoulu aikana menossa yökerhoon ja oltiin sit ensin yhdessä lähi baarissa.. meillä oli silloin tapana piirrellä käsivarteen tribaaleja.. eli sellaisia koko käden ympäri menevää kuviota.. mikä lie innostus sekin.. :whistle: no, kuitenkin kaverin piti parantaa sitä mun kuviota vähän ja otin sitten pitkä hihaisen paidan pois, jolloin mun käden taive tuli esiin, jossa oli ihottumaan.. niin eikös joku paikallinen tyyppi luullut, että mie käytän huumeita ja olen piikittänyt itseäni.. jouduin sitten sille selittämään, että se on ihan vain ihottumaa ja enkä käytä huumeita.. olen sen jälkeen hoitanut samantien hydrokortisoonilla ne ihottumat pois, jotta kukaan ei enää luule mun olevan narkkari.. :/

Kun olin kaupassa kuopuksen kanssa, näin kaverin, joka tuli ihastelemaan vauvaa. Sitten yks kaks yllättäen se kysy, että tuntuuks toi omalta, kun se on niin tumma (isä on siis afrikkalainen)? Mä olin :o enkä tajunnu mitään sanoa. Myöhemmin kyllä siskon kanssa keksittiin vaikka mitä hauskoja vastauksia! Muutaman kerran on sitten puolitutut kyselleet, että onko toi sun oma? No kenen sitten (vaikka oliskin adoptoitu)! :/

tankkasin siinä autooni ja tulee jälleen kerran vanha mies kyseleemän.
ukko heti kysy että "viekö paljon bensaa" .
tuli siihen vastattua vähän töykeesti että, kaikki mitä tankkiin laittaa.
suuttu sitten sekin
:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:
Kävin pikkuveljen kaverina pianonsoitto-kokeessa. Tämä piano-ope kysyi pikkuveljeltäni, et " tuleeko äitikin kuuntelemaan?" ja tarkotti minua. No joo, 5v:nähän minä lapsen olen saanut. :whistle:
Eli pikkuveli oli ehkä 10v ja minä 15v. B)

Sit yks vanhempi tuttu mies kysyi aina kun nähtiin esikoisen ollessa vauva, et poikahan se on? Joo, poika. Muuten vaan puetaan vaaleanpunaiseen mekkoon ja laitetaan rusetti päähän. :whistle:

Sit monta kertaa on kysytty, et onko nuo kaks pienempää kaksoset. Jo silloin kun kuopus oli vasta 6kk ja kakkonen 1v7kk. Ja edelleen joskus, vaikka kokoeroa on melkoisesti noilla kahella.

tästä tuli mieleeni:

olin kaverin tytön synttäreillä neitin kanssa (ikää sillon jotain 9kk), toinen oli nätisti puettu mekkoon ja ponnariki oli päässä. No kaverin isä siinä sit kysy nimeä ja kerroin että on Isa. Hetken aikaa oli mies hiljaa ja sit sano et ku on noin outo nimi niin pakko kysyä että onko se tyttö vai poika :D

Ekassa raskaudessa sain kuulla ton monta kertaa ihan viimesilläni. Nyt viikkoja 38+0 ja just joku viikko sitten joku multa kysyi samaa... :headwall:
Ei mulla mikään iso maha olekaan mutta ei se nyt niin pieni oo... :o

Olin pieneni kanssa sairaalassa, osittain huonon syömisen ja juomisen takia. Vauva oli silloin n. puol vuotias ja hoitaja rupes tulopäivänä tilaamaan vauvalle ruokaa. Sanoin et kotona se on syöny vauvojen purkkiruokia johon hoitaja et hän kyllä tilaa soseutetun ruuan keittiöstä. "Käyttääkö vauva maitoa?" Hetken olin mykkä, sit ymmärsin vastata epäröiden et joo. Noh, vauvalle tuli tavalliseen maitoon tehty perunamuusi :whistle: . "Mutta sinähän sanoit että käyttää maitoa ...?"

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
suuttu sitten sekin

No mitä autoa sä sitten tankkailet kun noin ihmetellään ?

Olimme mieheni ja eskoisen (6 viikkoa vanhan) kanssa kaupassa, kun menimme ostokset suoritettua viemään kärryt pois ja nostin tytön syliin siitä vauvakaukalosta ja tyttö inahti vähän. Tällöin takaani tullut vanhempi rouva ihan säikähti ja sanoi "hui, luulin että se oli nukke!" Meillä on kyllä tapa ottaa nukke mukaan kauppaan ja työnnellä sitä kärryissä..
Nyt neiti on pian 3 vuotta ja puhuessaan hieman änkyttää. Puhuin änkytyksestä mummoni kanssa, joka kysyi onko tyttö lyönyt koskaan päätään mihinkään (mikä siis aiheuttaisi änkytyksen). Tyttö mahdottoman vilkas ja kolhinut itsään milloin mihinkin. Mitä siihen sitten vastaamaan, kuin että on kai.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
suuttu sitten sekin

No mitä autoa sä sitten tankkailet kun noin ihmetellään ?

Mulla oli siskon auto lainassa ja siinä tankissa joku perhanan lapsilukko tai muuten vaan hankala avata... Laitoin automaatilla rahat koneeseen ja menen vasta sitten aukasemaan sitä tankkia ja eihän se auennut. Toiselle puolen automaattia tulee mies ja huomaa, että mulla on nyt joku ongelma ja tulee auttaan. Sitten fiksuna toteaa mulle, että tähän tankataan sit dieseliä (siinä tankin luukussa oli tarra aiheesta). Katoin sitä vähän aikaa, että selvä, hyvä kun kerroit, kun mä olen tälläinen tyhmä nainen!

Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:00 Bella de la Rosa kirjoitti:
kaupan kassalla 2,5v. vanhasta sokeri pussista (päiväys mennyt siis ton 2,5v sitten, toin kassalle että onko toi päiväys ihan ok? et kannattas vilasta noita päiväyksiä!

likka kassalla toi pussin takaisin ja just ottamassa siitä koodia koneeseen ni sitten kysäsi että " haluatko ostaa tän?" :o 2,5v vanhaa sokeria, ei kiitos!

Muuten hyvä, mutta sokerissa ja suolassa ei oo päiväyksiä... =)

meinasimpa just laittaa kans samaa... sokeripussissa lukee muistaakseni et sokeri säilyy oikein säilytettynä jopa vuosikausia (tai jotain tuonne päin)

Me oltiin tänään syömässä ravintolassa ja tytöllä oli vaaleanpunainen t-paita, Hello Kitty-farkut ja vaaleanpunaiset kengät. Kun oltiin syöty niin tarjoilija tulee ja kysyy että mitenkäs sitä nuorelle herralle ruoka maistui..
Mä en pystyny sanoo mitään kun nauratti niin kovasti.

telkusta tuli joskus dokumentti perheestä,jonka toinen vanhemmista oli sokea ja toinen pahasti näkövammainen.ja lapsia oli pari kolme,aika pieniä. (aito blondi)pikkusisareni,tuolloin jotain 14v,ääneen säälitteli kun vanhemmat ei nää suloisia lapsiaan,mutta keksi sitten että "jokuhan vois ottaa niistä kuvia ja näyttää niille,sitte ne näkis minkä näkösiä omat lapsensa ovat!" ei siis ehtinyt kyseistä kommenttia ääneen sanoa kun jo tajusi mitä hölmöä meni ajattelemaan,ja sitten kippurassa kertoi mitä meinasi möläyttää.........

ja näitä hänelle sattuu tosi usein,kun on sellainen luonne että tosiaan puhuu ajatukset ääneen.mutta tämä jääny mieleen.

ja sellainen,kun olen 4.kuulla raskaana,ja huom! jo toinen lapsi tulossa,niin oma mies tossa tuumasi joku aika sitten kun sänkyhommiin oltin alkamassa,että eiks mua pelota että mulla alkaa uus mukula kasvaa siellä sen isomman toukan kaverina,kun ilman kumia puuhaillaan niin kovin usein. en viitsinyt pilata tunnelmaa naurunpurkauksella,joten asiallisesti vain tokaisin ettei se ole mahdollista.ja mies siis 21,tosin välillä se oikea ikä epäilyttää..........

Alkuperäinen kirjoittaja brunetti:
ja sellainen,kun olen 4.kuulla raskaana,ja huom! jo toinen lapsi tulossa,niin oma mies tossa tuumasi joku aika sitten kun sänkyhommiin oltin alkamassa,että eiks mua pelota että mulla alkaa uus mukula kasvaa siellä sen isomman toukan kaverina,kun ilman kumia puuhaillaan niin kovin usein. en viitsinyt pilata tunnelmaa naurunpurkauksella,joten asiallisesti vain tokaisin ettei se ole mahdollista.ja mies siis 21,tosin välillä se oikea ikä epäilyttää..........

:laugh: :laugh: Mä en kestä!!! Tää on paras.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja brunetti:

:laugh: :laugh: Mä en kestä!!! Tää on paras.

:laugh: uskomatonta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Oisko kauheaa jos tuo (meidän joku lapsista) kuolis.? :o ja vielä kysyjänä oli oma sisko ja tervejärkinen vaik ei kuulosta siltä. :kieh: [/quote

Multa kysyi eräs kaverini kun oltiin rannalla joskus kesäkuumalla mun pienen esikoispoikani kanssa että miltähän toi pentu maistuis grillissä paistettuna? Mä oon kuullu et ihmisen liha maistuu kanalle.
Mä lähin rannalta pois ja totesin et paista ittes,suututti niin kovin enkä sen koommin ole tähän ihmiseen välittänyt törmätä

Alkuperäinen kirjoittaja mökötys:
Oisko kauheaa jos tuo (meidän joku lapsista) kuolis.? :o ja vielä kysyjänä oli oma sisko ja tervejärkinen vaik ei kuulosta siltä. :kieh: [/quote

Multa kysyi eräs kaverini kun oltiin rannalla joskus kesäkuumalla mun pienen esikoispoikani kanssa että miltähän toi pentu maistuis grillissä paistettuna? Mä oon kuullu et ihmisen liha maistuu kanalle.
Mä lähin rannalta pois ja totesin et paista ittes,suututti niin kovin enkä sen koommin ole tähän ihmiseen välittänyt törmätä

Tulipa mun teksti hassusti tuohon perään...

Karseeta! Olisin kyllä suuttunut minäkin vaikka kai tuo oli jotain "huumoria" olevinaan. Mutta jossain kulkee huumorin ja moukkamaisuuden rajakin.

Tulipa mun teksti hassusti tuohon perään...

Yhteistyössä