Tyrannimainen appiukko sotki lomasuunnitelmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuinen miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuinen miniä;25063200:
Te, jotka ihmettelitte ''mystistä katoamistani'', saanen huomauttaa että minulla on velvollisuuksia ruudun toisellakin puolella.

''Kuka on tuottanut lapsille pettymyksiä kerta toisensa jälkeen?''

Me vanhemmat tietenkin, jos emme ole pystyneet lupauksia täyttämään. Emmekä pystyneetkään, kun firma ajautui konkurssiin ja perhettä kohtasi taloudellisen tilanteen aiheuttama kurjuus. Appea ei näkynyt rahoineen mailla eikä halmeilla, ilmaantui sitten pelastava enkelinä kun ei ollut enää pelastettavaa - sopivasti silloin, kun me itse pystyisimme järjestämään matkan.

Zenn: Kieltämättä houkutteleva ajatus. Appiukko on kuitenkin onnistunut puhumaan aina itsensä kuiville ja vieläpä siten, että kaikki hänen suunnitelmat käyvät kuin käyvätkin toteen. En ole eläessäni tavannut moista juonittelijaa, varsinainen painajainen.

Dominique: Kiitos vinkistä, noin voisikin tehdä. Tosin olen aika varma, että appi seuraisi perässä - vaikka ei kertoisi minne menisi kylpylään. Varasipa jopa ''sattumalta'' aikoinaan saman Italian matkan kuin meillä ja se siitä lomatunnelmasta.

Kuullostat siltä, että olet katkeroitunut appiukolle ja hänen rahoileen jostain muusta syystä kuin siitä, että lapset vihdoin pääsevät kylpylään.

Älkää kertoko mitään tuollaisista suunnitelmistanne appiukolle. Siis tyyliin lähdette vaan perheenne kanssa matkalle ja sieltä sit korkeintaan ilmoittelette tai lähetätte kortin. Etukäteen en kertois mitään tuollaselle gubbelle!

En muuta ihmettele kuin, että kuinka miehesi on noin tossukka, ettei saa omalle isälleen sanottua asiasta? Sinä vaahtoot täällä palstalla, ei siitäkään asiaan mitään apua ole. Kasvakaa aikuisiksi.

[QUOTE="sas";25063266]Älkää kertoko mitään tuollaisista suunnitelmistanne appiukolle. Siis tyyliin lähdette vaan perheenne kanssa matkalle ja sieltä sit korkeintaan ilmoittelette tai lähetätte kortin. Etukäteen en kertois mitään tuollaselle gubbelle![/QUOTE]

:D Samat sanat!

Uusimmat

Yhteistyössä