Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootte te outoja. Että antaisitte vielä kasiluokkalaisen tytön ihan päättää, pitääkö lapsen. Mietihän aapee vielä kahteen kertaan, kasiluokkalainen LAPSI. Kyllä sanoisin lapselle, että abortti ilman muuta.
Ootte te outoja. Että antaisitte vielä kasiluokkalaisen tytön ihan päättää, pitääkö lapsen. Mietihän aapee vielä kahteen kertaan, kasiluokkalainen LAPSI. Kyllä sanoisin lapselle, että abortti ilman muuta.
Jos ei halua lasta itse kasvattaa eikä antaa adoptoitavaksi, niin kannattaako lasta sitten synnyttääkään?Varmasti suurin osa toivoisi ennemmin vanhempiensa tai muiden sukulaisten kasvattavan lastaan kuin antaisi sen adoptoitavaksi vieraille ihmisille. Mielestäni on sen lapsenlapsen etukin yleisesti ottaen kasvaa omien sukulaistensa hoivissa.
Ööh, mistä kohtaa se vastuuntuntoisuus ja fiksuus käy ilmi?
Harrastavat suojaamatonta seksiä jo monta vuotta ennen kuin seksiä edes tarvitsisi toisen ihmisen kanssa harrastaa.
Mistä tiedät että on ollut SUOJAAMATONTA? Voipi olla että on kumi rikkoontunut taikka pillerit pettäny..
Ööh, mistä kohtaa se vastuuntuntoisuus ja fiksuus käy ilmi?
Harrastavat suojaamatonta seksiä jo monta vuotta ennen kuin seksiä edes tarvitsisi toisen ihmisen kanssa harrastaa.
Eikai enää kenellekään voi tulla yllätyksenä, että seksikokeilut todella aloitetaan jo tuon ikäisenä? Eivät kaikki tietenkään, mutta osa kyllä. Se ei ole mitenkään ihmeellistä eikä eded harvinaista noinkin nuorten keskuudessa, oltiin siitä sitten mitä mieltä tahansa.
Ehkä olisi aika kaivautua sieltä pumpulista tähän maailmaan. Jo 12-vuotiaan kanssa voisi olla hyvä seksistä ja ehkäisystä jutella - toki varovasti ja lapsen tuntien.
Eikai enää kenellekään voi tulla yllätyksenä, että seksikokeilut todella aloitetaan jo tuon ikäisenä? Eivät kaikki tietenkään, mutta osa kyllä. Se ei ole mitenkään ihmeellistä eikä eded harvinaista noinkin nuorten keskuudessa, oltiin siitä sitten mitä mieltä tahansa.
Ehkä olisi aika kaivautua sieltä pumpulista tähän maailmaan. Jo 12-vuotiaan kanssa voisi olla hyvä seksistä ja ehkäisystä jutella - toki varovasti ja lapsen tuntien.
Miten niin opiskelijalle päivähoito ilmaista???Ei ainakaan minulla!
Itse en edes päästäisi 14-vuotiasta lasta viettämään toisen kanssa aikaa niin, että voisivat harrastaa seksiä, ainakaan ilman helvetin rankkaa seksivalistusta saaneena
Peesaan tytsiä. Inhottavaa neuvoa nuoria käyttämään b-porttia. Minusta, kun se puoli ei kuulu seksihommiin edes aikuisilla yök.
Peesaan tytsiä. Inhottavaa neuvoa nuoria käyttämään b-porttia. Minusta, kun se puoli ei kuulu seksihommiin edes aikuisilla yök.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen äiti;26106344:Ehdottomasti abortti.
Tytärhän sen päättää, tekeekö abortin vai ei?
aborttiin, ehdottomasti.
Mä ajattelen edelleen, että on MYÖS vanhempien vastuulla, jos se oma 14v on harrastanut seksiä ja tullut vieläpä raskaaksi. Mulle ei sen ikäisenä olisi tullut mieleenkään harrastaa seksiä, koska tiesin, että olen siihen vielä epäkypsä ja tiesin, etten olisi vielä valmis kantamaan kaikkia mahd. raskauden seurauksia. Tiedä sitten, paljonko kasvatuksella on ollut osuutta asiaan. On kuitenkin aika julmaa jättää oma lapsi ilman apua, jos hän ei sitten kykenekään huolehtimaan lapsesta täysin omin voimin.
Joo ja ei kannattais edes puhuu jos ei siitä oo omakohtaisia kokemuksia. Helppoahan se on siellä huudella "joo abortti ehdottomasti!"