Tytöille nannaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Setä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nimimerkeistä päätelleen kehut setien taidoista tulevat lähestulkoon kaikki sediltä itseltään. Mua eivät papparaiset ole koskaan kiihottaneet.
Lähinnä huvittaa heidän pullistelunsa viimeisillä voimilla.
Kyllähän se onkin miehelle kamalaa huomata, että totta tosiaankin JOPA MIES VANHENEE!!

Voisinpa minäkin vaihtaa oman 40-v. ukkoni kahteen kakskymppiseen,vielä en olekkaan saanut sen ikäistä kuin yhtä kerrallaan (n.vuosi sitten).hyvin osasi hommansa eikä tarvinnu ootella että monenkohan tunnin päästä se kulli alkaa uudelleen seisomaan vaan päästeli ihan nuoruuden innolla menemään.Eikä muuten ole lähde vielä tähän päivään mennessä osoittanut kuivamisen merkkejä,päinvastoin,kiimanesteet valuu niin että välillä ihan itseäkin ihmetyttää,heh...

Niiiin ja mitä sitten? Luen tosiaankin C:llä alkavaa lehteä, enkä usko joka sanaan.
Sun ja mun välissä on noin kahden sukupolven kuilu. Emme puhu edes samaa kieltä papparaiseni. Joten suosittelen sullekkin, että pitäydyt ikäistesi seurassa.
Tosin vanhemmat naiset pitävät huolta itsestään, toisin kuin möhömahasedät.
Olin juuri Hietsussa ottamassa arskaa ikäiseni kundikaverin kanssa.
En voisi kuvitella makaavani jonkun viiskymppisen vieressä biitsillä kuhertelemassa.
Noh, paapalle se olisi tietysti sulka hattuun, mulle ei missään nimessä!

Et vaan tiedä, miltä tuntuu sedän käsittely. hieroisin jokapuolelta ja hyväisilin herkkiä kohtia jopa kielelläni. vanha mies tietää mistä tytöt tykkää. On turha ärhennellä pikkuinen, kun ei tiedä misä puhuu.
Vanhempo mies tietää, miten typykän sydämeen mennään ja vähän alemmaskikin.
Pimut tänä päivänä kulkevat masut paljaana kaduille ja haluavat nimenomaa että pääsisivät kokeneempiin kouriin.
Kyllä sen jokainen ymmärtää kun vaan katselle näitä pimuja.

Just joo!
Vai oikein jopa kielellä hyväilisit! DAAAA!
Sitähän innolla odotetaan.
Tuleeko pieneen mieleen, että tyttö / nainen saattaa myös asettaa ehtoja himojensa kohteella. Ja se kohde ei nuorelle naiselle välttämättä ole homehtunut vanha mies!

Siis täällä on joku paappa, joka haluaisi varmaankin kieltää meitä tyttöjä lukemasta C-alkuista lehteä.
Kuule kyllä 21-vuotias on jo aikaa sitten tajunnut masturboinnin salat.
Sulla ei ole nykytytöille mitään annettavaa. Kyllä meitä edellenkin kiinnostaa nuoret miehet, eikä mitkään opettavaiset sedät.
Nuoret pojat rulettaa, ei ukot.
Sorry sedät painukaa pankolle raappahousejenne kanssa nukkumaan. Siellä on sopiva paikka muumioille.

Et vaan tiedä mitä vailla olet. Jalkovälissä olevaa herkkää lihanappulaa osaa vain vanhempi mies hieroa oikealla tavalla. se on avain naisen sielunelämään ja onneen. kun itse löydät sen jonain päivänä mykistyt.
Muutama hieraisu ja lipaisu sinne aiheuttaa väreitä ja koko kukan avautumisen ja kostumisen. opettele se kannattaa.

Kyllä mä hiukkasen oisin traumatisoitunut jos tollanen kurppa ois muhun kajonnut ekalla kerralla.

Oikein herkkiä hetkiä oli samanikäisen poikakaverin kanssa. Samaan olen päätynyt takas, erehdyin avioon 8 vuotta vanhemman miespuolisen käntyn kanssa mutta tulin järkiini. Kyllä nuoressa naisessakin on vikaa jos vanhaa ukkoa jyystää. Siinä kaksi terapian tarpeessa olevaa hyväkskäyttää toisiaan. Hyi oksennus.

Laita sukkanauhaliivit päälle, -40, saumasukat sekä korkokengät jalkaan, vielä minihame heilumaan, niin kyllä setiä 50+ riittää. Ei tarvitse yhden perään haikailla.

Kerran mä seurustelin 19v vanhemman ukon kanssa, tai siis se seurusteli mun kans, ei antanu hetkenkään rauhaa soitteli 10 kertaa päivässä ja vaati lähtemään sinne sun tänne, no joskus lähin.
Ja sit sängyssä, akti kesti tasan 10 sekkaa, katoin kellosta, ei siinä mukaan ehtinyt...
Muuten mukava ukko rahaa oli, ja kaikki hienot paikat kierrettiin, mut eiei, muuta ollukkaan..
Onnekseni sit se kuoli... enkä edes saanu perintöö...
Joten eiköhän se ukkotautisten pidä olla ikäistensä seurassa, onhan niitä kaikkia eläkeläisten retkiä...
Nyt kattelen vaan 10v nuorempia...

No voi hyvänen aika sentään! Kyllä melkein setä ymmärtää nuorempiaan oikein hyvin. Ymmärrän jopa sen, että sinulla on karmea vaihe meneillään. Ei ole oikein itsellesi vielä selvää oletko tyttö vai nainen vai mikä oikein olet? Voin lohduttaa sinua sillä tiedolla, että kyllä se sinulle selviää vielä. Toivon, että elämänkatsomuksesi syvenee jollain aikavälillä, muuten muovinen maailmasi räsähtää silmillesi pahasti. Siinä sitten etsitään sitä paappaa jonka turvalliseen syliin voi mennä itkemään, että eihän tämä maailma ollutkaan sellainen kun oletin...
Noh, en syytä sinua asenteestasi. Olet olosuhteiden uhri etkä voi sille mitään kuten ei moni muukaan kaltaisesi. Ehdottomuutesi kuuluu taudin kuvaan.
Vihjeeksi: on olemassa myös toisenlainen maailma ;-)
Parasta jatkoa sinulle namupala!

Pitäisikö Sedän tekstistä päätellä, että nuoremmat miehet eivät osaa ""lipaista sieltä"" tai ""hipaista täältä""?

Tilanne saattoi olla noin Sedän ollessa nuori, mutta nykynuorimies osaa varsin hyvin lipaista, hieraista, painella ja imuttaa.

Ja hauskinta on se, että kun on tällainen nuori, napakka ja nätti nainen (ja jos lukee C-lehteä), niin varsin hyvin voi opettaa miestä kuin miestä lipaisemaan ja hieraisemaan.

Eli kiitos tarjouksesta, mutta eiköhän nuo osata :)

Runttaat, koska et muutakaan osaa!
Useimmat tytöt ei ollenkaan halua tulla jonkun Reiskan runttaamaksi. Ilmeisesti olet jo aika vanha, koska nuoret kundit eivät edes vaivaudu tuolla tavalla uhoomaan. Yöks!
He tietävät, mitä tytöt haluaa.

Täytyy sanoa, että kyllä nykytytöt ovat röyhkeitä, ei ennen tullut tyttösille mieleenkään soittaa turpaansa vanhemmille miehille. tottelivat kiltisti ja säyseesti kun käsky kävi. nyt kulkevat puolialasti pitkin katuja kiihottamassa meitä.kiltit tytöt kunniaan ja takaisin.

Oon kyllä ollut vanhemman miehen kanssa ja se olikin aivan toisenlaista. Hän ei ollut läheskään yhtähyvän näköinen kun kundikaverini, eikä niin hellä. Mutta kyllä pappa köyri kuin viimestä päivää.
jälkeen tuntui kuin olis ollut virtahepolauman alla. Joteski tykkäsin, mutta se ronklaaminen ja rakkaudesta höpiseminen oli vähän yli mitöoitttu. Se kävi kokemumuksesta mutta en vaihtais vanhaan.

Yhteistyössä