B bud Aktiivinen jäsen 22.06.2009 10 533 1 36 Hämeenlinna 10.02.2011 #2 Hirvonen. Ylipäänsä keski-ikäinen naisihminen tulee mieleen. Ei sille voi mitään, että mielleyhtymä liian vahvassa.
Hirvonen. Ylipäänsä keski-ikäinen naisihminen tulee mieleen. Ei sille voi mitään, että mielleyhtymä liian vahvassa.
E en tykkää Vieras 10.02.2011 #3 yleensä en nimiä moiti mutta nyt on pakko sanoa että yök :x Kaikki Anitat jotka tiedän, ovat ihan /c:stä : /
yleensä en nimiä moiti mutta nyt on pakko sanoa että yök :x Kaikki Anitat jotka tiedän, ovat ihan /c:stä : /
M Mamma italina Vieras 10.02.2011 #5 kivan kansainvàlinen ja sopivan klassinen. italiassa tulee mieleen anita garibaldi
Milla Makia Aktiivinen jäsen 12.08.2006 2 730 0 36 10.02.2011 #6 Mun mielesta tosi kiva nimi. Kuten mamma italianakin totesi, niin kansainvalinen, jopa englantilaset osaa lausua suht helposti.
Mun mielesta tosi kiva nimi. Kuten mamma italianakin totesi, niin kansainvalinen, jopa englantilaset osaa lausua suht helposti.
P "popp" Vieras 10.02.2011 #7 Ei olisi ainakaan kamalasti kaimoja juuri nyt Nimestä ei ole pahaa sanottavaa, tulee vaan kamala ikävä mun yhtä entistä lammasta, jonka nimi oli Anita Onhan Ani ja Nita ihan käytössä olevia nimiä nekin, miksei Anita sitten?
Ei olisi ainakaan kamalasti kaimoja juuri nyt Nimestä ei ole pahaa sanottavaa, tulee vaan kamala ikävä mun yhtä entistä lammasta, jonka nimi oli Anita Onhan Ani ja Nita ihan käytössä olevia nimiä nekin, miksei Anita sitten?