Tytölle nimeksi Lempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Kuinkahan koulukiusattu tulisi? Mikä sopisi toiseksi nimeksi? Meillä esikoisellakin vanhahtava, tarkoituksellinen nimi ja jotain siihen sopivaa mietitään.. Entäs pojalle?

Voi mä kyllä tykkään tosta, mulle tuli ekana mieleen Lempi Unelma =)
Siis onko söpömpää nimeä? En kyllä miettis kiusaamis juttuja, kun fakta on se että jos joku huonosti kasvatettu tenava haluaa kiusata niin se kyllä keksii aiheen ku aiheen. Tärkeempi on se että saa lapselle hyvän ja vakaan omantunnon ja omanarvostuksen! =)

Voi mä kyllä tykkään tosta, mulle tuli ekana mieleen Lempi Unelma =)
Siis onko söpömpää nimeä? En kyllä miettis kiusaamis juttuja, kun fakta on se että jos joku huonosti kasvatettu tenava haluaa kiusata niin se kyllä keksii aiheen ku aiheen. Tärkeempi on se että saa lapselle hyvän ja vakaan omantunnon ja omanarvostuksen! =)

Esikoisen toinen nimi on Unelma.. Mäkin tykkään kovasti tuosta nimestä ja se on isomummini nimi.. Pelkään vaan että lapsi itse ei kasvettuaan tykkää nimestä tai saa kovin huutelua osakseen.

Mummuni oli Lempi.
Minun korvaani se vain ei soinnu, P-tekee siitä aika kovan ja maskuliinisen kuuloisen. Jos siis ajattelee vain ääntämystä, ei merkitystä. Siksi en oikein osaa ajatella tytön nimeksi.

Tarkoititko Lempiä? Lempistäkö puhut? Lempiii, kotiiiin! Missä Lempi on? Lempi, heti tänne! Lempi Virtanen, johtaja. Nimeni on Lempi. Haluaisin varata ajan Lempi Virtaselle. Lempikö se siinä? Lempi, oletko sinä, loov?

Lem-pi, ei mikään nätti muuten kuin ajatuksena. Lemmm-pi.

Yhteistyössä