Tytölle nimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuoriäiti:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuoriäiti:)

Vieras
Hei,
olen saamassa talvella lapseni ja kun en vielä tiedä tuleeko tyttö vai poika ja olen keksinyt pojan nimiä paljon, niin tyttöjen nimiä ei sitten tule kirveelläkään mieleen :D Eli joitain I, L E tai A kirjaimilla alkavia nimiä ja saa tietenkin antaa muillakin kirjaimilla alkavia. R-kirjaimisia nimiä tai nimiä joissa on R-kirjain, ei saa ehdottaa, meidän suvussa on kulkenut perinne ettei R-kirjainta etunimessä saa olla :) Tässä olis muutamia nimiä:

Ida Elisa Eveliina, Ida Ella Elisa

Ida Ella Eveliina, Ida Lilian

Ida Elli Eveliina, Eve Leena

Ida Elli Elisa, Ida Leena Eveliina

Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti:):
Hei,
olen saamassa talvella lapseni ja kun en vielä tiedä tuleeko tyttö vai poika ja olen keksinyt pojan nimiä paljon, niin tyttöjen nimiä ei sitten tule kirveelläkään mieleen :D Eli joitain I, L E tai A kirjaimilla alkavia nimiä ja saa tietenkin antaa muillakin kirjaimilla alkavia. R-kirjaimisia nimiä tai nimiä joissa on R-kirjain, ei saa ehdottaa, meidän suvussa on kulkenut perinne ettei R-kirjainta etunimessä saa olla :) Tässä olis muutamia nimiä:

Ida Elisa Eveliina, Ida Ella Elisa

Ida Ella Eveliina, Ida Lilian

Ida Elli Eveliina, Eve Leena

Ida Elli Elisa, Ida Leena Eveliina

Mitä väliä mikä suvussa ollut perinteenä :o Jos joku muu nimi miellyttää niin voitpa aloittaa ihan oman "perinteen".

Voinhan tietenkin, mutta ajattelin mitä nyt sitä ärrää sinne tunkemaan, tuskin oppis sitä :D
Noh, minusta alkaa jo tuntua että Ida ei ole hyvä tuohon alkuun. Kiitos silti kaikille vastanneille, tietenkin saa lisää ehdottaa!

Saimi Elli Eveliina?
Aino Katriina Eveliina?
Aino Elli?
Eve Katriina?
Kivoja nimiä ,mutta Ida - tai Iida nimeä ei nimeen! Tunnen monia Ida - Iida nimisiä tyttöjä!

Kiitos upeista nimistä joita olette keksineet! Ne ovat olleet todella hienoja!
Itse päätin eilen yöllä ja tämänpäivän aikana tyytyä aborttiin, elämään ei yksinkertaisesti riitä koirani tuleviin pentuihiin, ja omaan lapseenkaan, tai työhön jota käyn. Omalle koiralle on myös tulossa pennut, niille pitää etsiä hyvä koti ja luotettava jonne ne annetaan, tosin ei suomesta, koska niitä ei kasvateta suomessa. Kotini on nykyään ulkomailla. Minä olisin ottanut lapsen itselleni, mutta minä masennuin jo tänään kun lapsen isä ei suostunut menettämään lastaan, tai minua juurikaan. Hän asuu Suomessa, niinkuin minä muutama viikkoa nyt. Noh, tänne saa silti ehdotella nimiä/ kommentoida ratkaisua. En vain nyt jaksa juuri mitään. Parasta on nyt vain, että ennen kotiin lähtemistä saan lapsen isän kanssa asiat sovittua ja saatua jotenkin elämän järjestykseen. Tänään äitini joutui jopa sairaalaan.

Kiitos kaikille nimiä ehdottaneille! Tänne saa vielä tuoda nimiä, niistä voi olla hyötyä myös muille. Jos itse kaipaat nimiä, voithan sinä tänne pistää uuden ketjun pyörimään. Hyvää syksyä kaikille !

Yhteistyössä