Tytölle nimiehdotuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Milja Lumi Rosaliinan pikkusisko kaipais nättiä nimeä mutta äidillä on vitsit lopussa :D Sonja tule ekaksi nimeksi, mutta toiset nimet ois hakusessa ja kaikki ehdotukset otetaan ilomielin vastaan. =)

Toinen nimi sais olla joku luontoaiheinen tai jotain tarkoittava niinkuin Miljallakin.. yksi yhdistelmä ois mulla mielessä mutta en nyt ole ihan varma.. Ehdottakaa kivoja nimiä! :wave:

SONJA PILVI MATLEENA

SONJA= PÄÄTIT SEN JO
PILVI (tai Suvi) = LUONTOAIHEINEN
MATLEENA= NATSAA ROSALIINAAN

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Milja Lumi Rosaliinan pikkusisko kaipais nättiä nimeä mutta äidillä on vitsit lopussa :D Sonja tule ekaksi nimeksi, mutta toiset nimet ois hakusessa ja kaikki ehdotukset otetaan ilomielin vastaan. =)

Toinen nimi sais olla joku luontoaiheinen tai jotain tarkoittava niinkuin Miljallakin.. yksi yhdistelmä ois mulla mielessä mutta en nyt ole ihan varma.. Ehdottakaa kivoja nimiä! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja muutamia:
Sonja Meri Sofia
Sonja Meri Matilda
Sonja Tuuli Matilda
Sonja Tuuli Sofia
Sonja Taika Tuulia

Hih, tuo Sonja Meri Matilda on se mitä oon mielessäni pyöritellyt.. =)

Oikeesti? Se vaan tuli jostain mieleen! Sointuu tosi kivasti.

Juu :D Oon vaan miettinyt että sopiiko Meri ja Matilda yhteen.. kax M:llä alkavaa? Ois ihana kun Matildasta tykkään nimenä tosi paljon ja merta mä rakastan.. :D Ehkä mä alkaan tätä tuputtaan miehelle =)

EHDOTTELIN SULLE AIEMMIN SONJA PILVI MATLEENAA
KUn tulee todella mieleen nuo m-kirjaimella alkavat molemmat nimet- näin saisit vaihtelua ja rytmiä nimeen..

Juu :D Oon vaan miettinyt että sopiiko Meri ja Matilda yhteen.. kax M:llä alkavaa? Ois ihana kun Matildasta tykkään nimenä tosi paljon ja merta mä rakastan.. :D Ehkä mä alkaan tätä tuputtaan miehelle =)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
EHDOTTELIN SULLE AIEMMIN SONJA PILVI MATLEENAA
KUn tulee todella mieleen nuo m-kirjaimella alkavat molemmat nimet- näin saisit vaihtelua ja rytmiä nimeen..

Pilvestä en vaan tykkää jotenkin.. :/

Yhteistyössä