V
vieras
Vieras
Mitä mieltä nimestä Minea Helena Aleksandra? Tai muita ehdotuksia, jos etunimi olis kuitenkin Minea ja toka tai kolmas nimi Helena?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ehkäpä se vois mennä. Jostain syystä haluisin kolme nimeä...Alkuperäinen kirjoittaja juu:Eikö Minea Helena käy?
Minea Anna Helena kuulostaa kivalta, Annaa vaan ei voida laittaa. Ehkä toiseksi nimeksi Aava, Aada tai Aida??Alkuperäinen kirjoittaja eräs:mun mielestä Minea on ihan ok nimi, joskaan ei mun lemppari nimi. Helena toisena tai kolmantena nimenä ihana! Itse en tykkää Aleksandrasta, mut laittakaa ihmeessä jos itse siitä pidätteMun mielestä pelkkä Minea Helena olis kaunis nimi! Mut jos kolme nimeä haluatte, niin mun mielestä kaunis ois Minea Anna Helena.
Linnea on myös yks suosikeistani, eli harkintaan tämä yhdistelmäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minea Helena Linnea
Alkuperäinen kirjoittaja pikkunen:Minusta Minea Aleksandra riittää!
Alkuperäinen kirjoittaja voi:Alkuperäinen kirjoittaja pikkunen:Minusta Minea Aleksandra riittää!
kaunis nimi....
tai....
Minea Josefiina
Minea Wilhelmiina
Minea Isabella