V
"vieras"
Vieras
Niin? Tulisi kustannuksia joo, mitä sitten? Mitä ihmeen väliä sillä on, jos pelastan lapsen???
Kysymys osoitettakoon niille jotka jättävät auttamatta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin? Tulisi kustannuksia joo, mitä sitten? Mitä ihmeen väliä sillä on, jos pelastan lapsen???
Olen edelleen eri mieltä kanssasi, tai ainakin sitä mieltä, että tilanteet eivät ole mustavalkoisia. Ja edelleen, missä on kerrottu että naapurit eivät tehneet mitään? Eivät edes soittaneet poliisille?
Sinun kaltaisista uhoajista huolimatta Suomessa tunnutaan puuttuvan tilanteisiin huonosti. Tosin omakohtaisen kokemuksen perusteella ne "kyllä minä tiedän mitä MINÄ olisin tuossa tilanteessa tehnyt" - tyypit jäätyy ensimmäisinä![]()
Olen edelleen eri mieltä kanssasi, tai ainakin sitä mieltä, että tilanteet eivät ole mustavalkoisia. Ja edelleen, missä on kerrottu että naapurit eivät tehneet mitään? Eivät edes soittaneet poliisille?
Sinun kaltaisista uhoajista huolimatta Suomessa tunnutaan puuttuvan tilanteisiin huonosti. Tosin omakohtaisen kokemuksen perusteella ne "kyllä minä tiedän mitä MINÄ olisin tuossa tilanteessa tehnyt" - tyypit jäätyy ensimmäisinä![]()
Tuanoinii, en tiedä olisnko itsekään perään lähtenyt, tai poliisille soitellut. Kun....mistäs sitä tietää kun tuollaisen tapauksen näkee, että on tapahtumassa jotain rikollista? Kerrankos sitä nyt isä lapsen pyörineen autoon nostaa, joskun hyvinkin ripeästi ja jopa kiukuissaan.
Huusiko lapsi apua? Mistä siis sivullinen tietää, että pitää puuttua, vai onko asia ok? Joka päivä näen esim koulun liepeillä vastaavia tapauksia. (ilman avunhuutoja, joskus kylläkin jotian "karjumista")