Tytöt päineen uimahalliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaahan kokemuksia!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaahan kokemuksia!

Vieras
Pohdiskelen tässä, että olenko liian ylisuojeleva, kun minua arveluttaa päästää 10- ja 12- vuotiaita tyttöjäni kahdestaan uimahalliin. Uimahallissa on kuntosali, ja olis kiva käydä siellä itse silläaikaa, kun lapset uivat. (ei ole näköyhteyttä altaille)

Eli mitä olette mieltä, uskallanko päästää? Missä iässä olette itse päästäneet lapsianne uimaan ilman vanhempia? Katsotaanko minua kieroon, jos käyn valvojille kertomassa, että tämä on tyttöjen ensimmäinen kerta kahdestaan uimahallissa? Kun vanhempien vastuullahan lapset tietenkin ovat, mutta ajattelin kuitenkin, että valvojien ois hyvä tietää.

[QUOTE="vieras";22869557]Päättömiä tyttöjä en kyllä päästäisi minnekään. Mitähän kieltä tämäkin avaus oli.[/QUOTE]

Vaivaudutaan latelemaan loppuunkuluneita sukkeluuksia, muttei viitsitä kommentoida asiaa. Tyypillistä teiltä, mammat!

[QUOTE="alkup.";22869589]Vaivaudutaan latelemaan loppuunkuluneita sukkeluuksia, muttei viitsitä kommentoida asiaa. Tyypillistä teiltä, mammat![/QUOTE]

No uskallat!:)
Kyllä mekin käytiin ala-asteikäisinä kaksistaan kaverin kanssa uimahallissa.

Ok, kiitos asialliset vastaajat! :D
Tyttöjen puheiden perusteella kaikki muut on saanu jo ekaluokasta asti käydä PÄINEEN uimassa! :D
Mutta kun tuota "kaikki muut"- konstia tuli käytettyä itekkin lapsena, vaikkei asia ihan noin ollut.

Tytöt on aika arkoja, eli pelkään etteivät saa suutaan auki, jos tulee joku hätä. Muuten kyllä varmasti pärjäävät, eli ainoa asia mikä huolestuttaa, on tuo avun pyytäminen hätätilanteessa. Eli onkohan se ok jos käyn valvojille sanomassa?

Meillä ei kersana uimahalleja ollu mailla ei halmeilla, mutta kyllä me järvessä käytiin kavereiden kanssa ala-aste ikäisinä polskimassa. Tuntuu että nykyään kaikki on muuttunu vaarallisemmaks kuin ennen, ainakin joka paikassa ollaan varottelemassa ja maalaamassa piruja seinille! Aina ei tiedä mitä saa ja mitä ei saa tehdä, että onko se suunnilleen jonku ls-ilmon paikka, jos antaa tuon ikäisille luvan mennä kaksistaan uimahalliin....

Meillä saa 7-v ja 9-v käydä kaksin uimassa. Halli on 200 metrin päässä, tosi tuttu ja henkilökuntakin on tuttua. Tytöt on uimaseurassa ja uimataito on loistava. Uivat siis jo satoja metrejä.

Kyllä päästäisin sinuna likat uimaan. Hätätilannehan voi tulla vaikka leikkipuistossa tms.

[QUOTE="alkup.";22869589]Vaivaudutaan latelemaan loppuunkuluneita sukkeluuksia, muttei viitsitä kommentoida asiaa. Tyypillistä teiltä, mammat![/QUOTE]
Mitä tuommosta tekstiä sitten mongerrat? Se sanotaan omin päin, ei päineen ... pälli!

[QUOTE="vieras";22869905]Mitä tuommosta tekstiä sitten mongerrat? Se sanotaan omin päin, ei päineen ... pälli![/QUOTE]

Pälli??? Tarkotatko palli, ja olit vahingossa kirjottanut ään pisteet?

[QUOTE="alkup.";22869969]Pälli??? Tarkotatko palli, ja olit vahingossa kirjottanut ään pisteet?[/QUOTE]
Ään pisteitä ei kirjoiteta erikseen vaan ne tulevat suoraan, koska näppiksellä on a ja ä kaksi ihan eri kirjainta toisin kuin ü, johon pitää erikseen hakea umlautit.

Yhteistyössä