tytsi-89

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas yks ikävä ketju :/ jälleen kerran. Eipä ole ketjun aloittajakaan kovin neutraali...

Just luin hauskan trivian ja pieruhuumori ketjun. Relatkaa ja löysätkäähän niitä rintaliivejänne:D Kirjoittakoon kuka mitäkin kirjoittaa, ei siitä avausta tarvi minusta tehdä.

Kyllä mä tiedän mikä mä olen,sille en voi mitään

No eipä se tytsin "vastapuoli" näköjään ole yhtään fiksumpi, ei osaa hänkään lopettaa ajoissa. Huomiota on saatava keinolla millä hyvänsä. Oikeasti naurettavaa provosointia ja ilkkumista. Jos ette CH ja kumppanit kerran tytsistä pidä, niin pakkoko tällaisia aloituksia on aina viljellä ja pakkoko se oma ego on tunkea niihin tytsin ketjuihin?

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
No eipä se tytsin "vastapuoli" näköjään ole yhtään fiksumpi, ei osaa hänkään lopettaa ajoissa. Huomiota on saatava keinolla millä hyvänsä. Oikeasti naurettavaa provosointia ja ilkkumista. Jos ette CH ja kumppanit kerran tytsistä pidä, niin pakkoko tällaisia aloituksia on aina viljellä ja pakkoko se oma ego on tunkea niihin tytsin ketjuihin?

Anteeksi nyt, mutta moon lopettanu jo aikaa sitten :o

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

niimpä.. ei voi ymmärtää ei :o