U
utelias vieras
Vieras
Millos ne penkkarit onkaan ja miksi pukeudut?
Mä oon joka tapauksessa tulossa katsomaan penkkariajeluja.
Mä oon joka tapauksessa tulossa katsomaan penkkariajeluja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Missä lukiossa olet? Eihän teidän paikkakunnalla ole lukiota?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Missä lukiossa olet? Eihän teidän paikkakunnalla ole lukiota?
Nousiaisten lukiossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Missä lukiossa olet? Eihän teidän paikkakunnalla ole lukiota?
Nousiaisten lukiossa.
ok. Mä meen kattoo mun siskon penkkareita. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Pidähän hauskaa, nuo on ainutlaatuisia hetkiä. Tosi hyvältä idealta kuulostaa.
Harmi että omat penkkarit meni sivu suun kiusaamisen vuoksi. Näin aikuisena kun ajattelen asiaa, niin en olisi saanut antaa periksi kiusaajille, mutta eihän sitä silloin ajattele niin selkeästi :/
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Missä lukiossa olet? Eihän teidän paikkakunnalla ole lukiota?
Nousiaisten lukiossa.
ok. Mä meen kattoo mun siskon penkkareita. =)
Missä lukiossa sun sisko on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Pidähän hauskaa, nuo on ainutlaatuisia hetkiä. Tosi hyvältä idealta kuulostaa.
Harmi että omat penkkarit meni sivu suun kiusaamisen vuoksi. Näin aikuisena kun ajattelen asiaa, niin en olisi saanut antaa periksi kiusaajille, mutta eihän sitä silloin ajattele niin selkeästi :/
:/ :hug:
Kuulostaa uskomattomalta, että lukiossa on vielä ollut kiusaamista?En ole havainnut lukiossamme minkäänlaista kiusaamista missään vaiheessa, en usko, että sitä on ainakaan meidän koulussa.
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:sellasta vielä kysyn tytsi että siis ootteko te kaikki samanlaisissa asuissa?? siis noissa vankiasuissa?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:sellasta vielä kysyn tytsi että siis ootteko te kaikki samanlaisissa asuissa?? siis noissa vankiasuissa?
Luulen niin, en ole ihan varma vielä..sit pyydettiin ottamaan käsirautoja ym. jos kotoa löytyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Pidähän hauskaa, nuo on ainutlaatuisia hetkiä. Tosi hyvältä idealta kuulostaa.
Kuulostaa uskomattomalta, että lukiossa on vielä ollut kiusaamista?En ole havainnut lukiossamme minkäänlaista kiusaamista missään vaiheessa, en usko, että sitä on ainakaan meidän koulussa.
Toivon todella, ettei olekaan. Mutta pakko kommentoida silti. Yleensä kaikki aina uskoo, että "ei meidän koulussa". Ja silti sitä kiusaamista tapahtuu... Joskus se on niin hienovaraista, että sen tietävät vain asianomaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja kasvihuoneilmiö:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Pidähän hauskaa, nuo on ainutlaatuisia hetkiä. Tosi hyvältä idealta kuulostaa.
Toivon todella, ettei olekaan. Mutta pakko kommentoida silti. Yleensä kaikki aina uskoo, että "ei meidän koulussa". Ja silti sitä kiusaamista tapahtuu... Joskus se on niin hienovaraista, että sen tietävät vain asianomaiset.
No ainakaan minun, koulukavereiden tai opettajien tietoon ei ole tullut sellaista koko lukioaikana. Ala-ja yläasteella sitä kiusaamista näkyi paljonkin. Meillä on hyvin pieni koulu, että kovin näkyvää kiusaamista ei ainakaan voi tapahtua, kun olemme tauoilla kaikki samoissa tiloissa, koulurakennuskin on hyvin pieni. Meitä on vähän yli 60 abia ja ilokseni voin sanoa, että meidän kesken ei ainakaan ole kiusaamista, kaikki on kaikkien kavereita! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut jos kaikki on vankeja niin mistä me tunnistetaan sut? Ja hyvä et mainitsit että Nousiaisista![]()