Tyttären nimestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsäkö?

Vieras
Kuulostaako nimi Emilia Jenni Jasmiina korvaasi liian tavalliselta? Itse aluksi halusin tuon tytöllemme nimeksi mutta nyt mietityttää että onkohan liian "massakamaa".

Ja tiedän sen että vanhemmat päättävät itse lapsensa nimen, mutta mielipiteitä kiitos! =)

Tosi nätti nimihän tuo. Ja oikeasti, ekan vuoden jälkeen harvat enää muistavat, tai sen enempää miettimät lapsen toisia nimiä.
Ihan läheisimmille ne jäävät mieleen mutta eivät muille.

Meillä esikoisen toinen nimi on Emilia. Ja kaunis nimi tuo on, just sellaista "sanojen helinää" mistä pidän, sointuu yhteen ja näyttää hyvältä myös kirjoitettuna :heart:

Emilia on kaunis nimi, kuten myös Jenni ja Jasmiina, mutta mun korviin ne ei soinnu yhteen. Sillai kuin olis lykätty vaan pereperää nimet kun ei muutakaan keksitty. Sori, en pahalla ja siis tämä on vain mun mielipide

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kiva nimi :) ja eihän toi Emilia edes ole ihan hirveän yleinen etunimenä, toisena nimenä kuulee useinkin.

Emilia on kolmannella sijalla 2010 etunimissä, et kyllä se aikas yleinen on :)

jaa... no enpä tiedä yhtään, eli ei ainakaan täällä päin niin yleinen ole. sen mukaan mä nää ajattelen, että kuuleeko paljon. koska selvästi tiettyjä nimiä on enempi tietyillä alueilla. ja mitäpä väliä sillä oikeastaan onkaan, jos omaan korvaan nimi kuulostaa kivalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Ihan kiva nimi :) ja eihän toi Emilia edes ole ihan hirveän yleinen etunimenä, toisena nimenä kuulee useinkin.

Etunimiä on myös ne toinen ja kolmas nimi.

Nih, että Haloo itsellesi vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:

Etunimiä on myös ne toinen ja kolmas nimi.

Silti se on ihan äly yleinen. Joka toinen on Emilia nimeltään. Miehen tyttö sanoi just että heidän luokallaan on 5 Emiliaa. On tosi kurjaa kun oskaan ei voi koulussa sanoa pelkällä etunimellä.

Emilia on kaunis nimi. Meillä tytön kolmantena nimenä. :heart: Olisimme antaneet ensinmäiseksi nimeksi jos läheisillä ystävillämme ei olisi Emilia niminen tyttö.

Mielestäni sopisi paremmin Emilia Jenna Jasmiina

Yhteistyössä