tyttö 6v säikähti + säikäytti yöllä kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
Mies oli yöllä postinajossa, tyttö oli mennyt nukkumaan mun puolelle sänkyä. Mä sit kerrankin menin miehen puolelle sänkyä nukkumaan, ajatuksena että siirryn omalle puolelleni sitten ku mies tulee kotia jotta se pääsee nukkuun paikalleen.
Heräsin sit yöllä ku tyttö itkee meidän huoneen ovella. Hän oli käynyt yöllä 3maissa pimessä majoituspuolellakin etsimässä minua.. kiertänyt pimeässä talon takaovesta läpi lumivallien ja käynyt majoituspuolella, ku ei mua ollut kotoa löytänyt.. ja palanut sit takasin samaa reittiä. Ensin luultiin että hän on mennyt pääovesta ja mietittiin että onneksi ovi ei lopsahtanut lukkoon perässä ja tyttö joutunut paniikkiin ja paleltunut pihalle pimeässä + pakkasessa (ei pihavaloja päällä, ei katuvaloja).

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
Mies oli yöllä postinajossa, tyttö oli mennyt nukkumaan mun puolelle sänkyä. Mä sit kerrankin menin miehen puolelle sänkyä nukkumaan, ajatuksena että siirryn omalle puolelleni sitten ku mies tulee kotia jotta se pääsee nukkuun paikalleen.
Heräsin sit yöllä ku tyttö itkee meidän huoneen ovella. Hän oli käynyt yöllä 3maissa pimessä majoituspuolellakin etsimässä minua.. kiertänyt pimeässä talon takaovesta läpi lumivallien ja käynyt majoituspuolella, ku ei mua ollut kotoa löytänyt.. ja palanut sit takasin samaa reittiä. Ensin luultiin että hän on mennyt pääovesta ja mietittiin että onneksi ovi ei lopsahtanut lukkoon perässä ja tyttö joutunut paniikkiin ja paleltunut pihalle pimeässä + pakkasessa (ei pihavaloja päällä, ei katuvaloja).

en tajuu, nukuitte vierekkäin eikä löytäny sua?

en tajuu, nukuitte vierekkäin eikä löytäny sua?[/quote]

Ei osannut katsoa minua toiselta puolelta sänkyä, meillä paljon peittoja käytössä ja täällä on yöllä pimeää. Kun en ennen ole siellä puolella nukkunut

oi että sentään.. onneksi ei kuitenkaa pahemmin käyny! Noi kuuden vanhat kyl tuntuu olevan, varsinkin unisina niin tuollaisina. Meillä kuus vuotias herää joka aamu kuudelta ja tulee meidän makkariin ilmoittamaan että on herännyt., tänä aamuna oli käyny makkarissa, ja alakerrassa, mutta ei ollut "löytänyt" minua, niinkuin itse sanoi. nukuin ihan omalla paikallani.. !

Yhteistyössä