Tyttö ekaa päivää hoidossa ja äitillä maha sekaisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
:ashamed: Mä en mahda tälle mitään, mut mä jännitän varmasti enemmän ku neiti 3v :whistle: Mä halusin sen ryhmäperhepäivähoitoon, mieluummin kuin päiväkotiin ettei ois niiin iso ryhmä.. Ja aivan ihana paikkahan tuo onkin, ei siinä mitään. Mutta mua jännittää jännittää jännittää!! Kuinka se pärjää sielä, kun on niin ujo ja arka. Mitä se miettii kun laitetaan nukkumaan, se ois halunnu äitin viereen :/ Pitkä päivä edessä ja mä vaan täälä jännitän :ashamed: Juu ja mä tiedän, tekee tytölle vaan hyvää kun ollut mun kans kotona reilu 3vuotta..mut silti!

Kertokaa kokemuksia, kuinka teillä on mennyt? Ois ihana kuulla..

Mulla oli sama tilanne tasan viikko sitten. Tyttö 3 v 10 kk ja aloitti osapäivähoidon viime viikon tiistaina. Ja sama homma mullakin, maha meni sekaisin ku mua jännitti niin kovasti..

Mutta turhaa oli mun huoli, tyttö tykkää olla pk:ssa ihan hirveesti! Tähän asti on ollut mun kans kotona mitä nyt keväällä ehti pari kk olla kerhossa. Myös se helpotti (entisenä pk:n työntekijänä) että vaikka lapsi saattais päiväkotiin viedessä näyttää hieman hölmistyneeltä kun äiti on lähdössä tai vaikka pikkasen itkeekin, niin se menee yleensä ohi siinä samassa kun se äiti on oven ulkopuolelle mennyt.

Hetken aikaa tässä menee itteltäki tottua tähän päiväkotihommaan.. Väkisinkin sitä välillä tulee mieleen että mitenköhän siellä menee.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mulla oli sama tilanne tasan viikko sitten. Tyttö 3 v 10 kk ja aloitti osapäivähoidon viime viikon tiistaina. Ja sama homma mullakin, maha meni sekaisin ku mua jännitti niin kovasti..

Mutta turhaa oli mun huoli, tyttö tykkää olla pk:ssa ihan hirveesti! Tähän asti on ollut mun kans kotona mitä nyt keväällä ehti pari kk olla kerhossa. Myös se helpotti (entisenä pk:n työntekijänä) että vaikka lapsi saattais päiväkotiin viedessä näyttää hieman hölmistyneeltä kun äiti on lähdössä tai vaikka pikkasen itkeekin, niin se menee yleensä ohi siinä samassa kun se äiti on oven ulkopuolelle mennyt.

Hetken aikaa tässä menee itteltäki tottua tähän päiväkotihommaan.. Väkisinkin sitä välillä tulee mieleen että mitenköhän siellä menee.. =)

Kiitos vastauksesta! :hug: Joo, mä täällä odottelen että kello löis yksi.. Päätin että soitan silloin et kuinka on mennyt. Saivatko tytön unille jne... Mulle kun painotettiin monta kertaa että soittaa saa jos mietityttää =) Onneks tyttö menee hoitoon aina sellaseen aikaan kun ovat pihalla. Jää ulos aina mielellään leikkimään, mun ei tarvi sitä mahdollista itkua nähdä. =) Eniten vaan mietityttää nuo päiväunet...

Yhteistyössä