Tyttö haluaa Winx-synttärit

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
Paras kai alkaa miettimään jo ajoissa mitä rekvisiittaa niille hankkii. Tuttuja ovat nuo muutamat nettisivut: juhlantaika, pinjata.fi ja bake and party, mutta niiltä ei tietenkään löydy mitään just Winx-aiheista... Muutenkin olisivat ekat teemasynttärit mitä järjestän, neiti täyttää 5v. Keväällä muutettiin pihapiiriin missä on paljon lapsia ja kesän aikana on ollut muutamat synttärit, juuri tällaisia teemajuttuja... Siitä ilmeisesti tytöllä tullut tuo idea.

Neuvoja, ideoita? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiimarissa on ainakin kertis astioita sillä teemalla

Wow, kiitos, pitääkin lähteä sinne sitten kattelemaan

=) :flower:

Mietin onnistuisko sellanen barbie-kakku mutta hommaisi Winx-nuken siihen. Oon kyllä aika onneton yleensäkin täyskärin tekemisessä... :ashamed:

Mutta olisko mitään muita vinkkejä? Ja ihan yleisetkin jutut käy, en oo esim. ennen mitään sen kummempaa ohjelmaa keksinyt synttäreille, aikuiset on kahvitelleet (nämä ekat joihin tulee varmaan vaan lapset) ja lapset leikkineet. No viime synttäreillä piipahti pelle, jota mun täti esittää.

Mun pikkusisko (täytti kans 5 v :D ) piti kesällä Winx-synttärit. Mukit, lautaset, ilmapallot, pillit, lautasliinat, kynttilät, serpentiinit ja muut sälät löyty Stockmannilta =)

käy kurkkaa jos tuolta löytyisi jotain

http://www.juhlantaika.fi/

ollaan kanssa tytön 5v synttäreitä järkkäämässä ja tytölle tuli vaikeuksia päättää minkä aiheen haluaa kun katseltiin noita teemoja =)

Yhteistyössä