Tyttö huutaa öisin

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
1,8v vanha tyttö huutaa 2-6 kertaa yössä, itku on aika voimakasta ja sellaista että johonkin sattuisi. Hän ei ole sairas, korvat on putkitettu että siitäkään ei enää voisi johtua.

Alkaa väsyttämään tää koko juttu. Tätä yöitkua on kestänyt jo 7kk. Mitä mä alan seuraavaks tekemään?

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
No ei siihenkään enää pitkä aika ole. Kohta ukon kanssa tehdään niin että ukko muuttaa sohvalle nukkumaan...hoitoon tota likkaa ei saa että edes yhden yön sais nukkua kunnolla

MLL hoitaja teille ja te mummolle/ystävälle yöksi?

Oli sama peli tyttösellä.
Loppui jossain vaiheessa.Ehkä jotain yöllisiä kauhukohtauksia tms.
Mutta hätä toisella on ja vanhemmille se raivostuttavaa,tiiän.

Ootko kokeillut varoiksi kipulääkettä?
Josko hampaita tms tulee,ja itkee siks.

Meillä oli ihan muuten huutoa,aikansa kesti mutta loppui kyllä.
jaksuja..

Ei siihen oikeen mikään auta kuin aika. Mä oon koittanu jutella lapsille aina illalla, että "nyt nukutaan, äiti nukkuu tuossa viereisessä huoneessa, se ja tämä nukkuu siellä jne. jne...."

Meidän esikoinen aloitti yöitkunsa 1v3kk iässä. Sitä jatkui joka yö 1v7kk ikään saakka. Sen lisäksi meillä oli tuolloin kuopus 1kk, kun tuo alkoi. Oltiin kumpikin todella väsyneitä. Joka yö huuto alkoi samaan aikaan ja kesti putkeen 2 tuntia vaikka neiti olisi ollut täydessä unessa. Lääkärissä käytiin useaan kertaa tarkistuttamassa korvat, neuvolassakaan ei osattu mitään sanoa. Yhtenä yönä sitten huomasin kun tyttö istui sängyssään ja hieroi huutaen käsiä ja jalkoja. Heti aamulla soitin neuvolaan ja käytiin tarkastuskäynnillä - meillä oli kasvukipuja! Tyttö kasvoi 8,5cm joka oli tavattoman paljon tuon ikäiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja BlaaBlaaBlaa:
Oli sama peli tyttösellä.
Loppui jossain vaiheessa.Ehkä jotain yöllisiä kauhukohtauksia tms.
Mutta hätä toisella on ja vanhemmille se raivostuttavaa,tiiän.

Ootko kokeillut varoiksi kipulääkettä?
Josko hampaita tms tulee,ja itkee siks.

Meillä oli ihan muuten huutoa,aikansa kesti mutta loppui kyllä.
jaksuja..

On kokeiltu kipulääkitystä eikä siitä mitään hyötyä ole. Tätä on kestäny toi 7kk putkeen että en tiiä voisko hampaista johtua

Yhteistyössä