Tyttö- ja poikaraskauden eroavaisuudet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa

Vieras
Pitikö paikkansa että tyttö vie äidin kauneuden raskausaikana?
Poikaraskauksissa lineanegrat?
Miten pahoinvointi?

Tytöillä korkeampi syke kuin pojilla?

Tässä tuleva kummitäti pähkäilee kaverin masussa olevan vauvan sukupuolta ;)

no sykkeet eivät ainakaan meillä kerro mitään, reilut 160 molemmilla ollut. Pahoinvointia taas tytöltä ei ollut kuin hiukan, pojalta kyllä ja sitä kesti kuukausia. Ja mitä lineanegraan tulee, tuli molemmilta.
Tyttöä odottaessa ei ollut finnejä, poikaa odottaessa paljon.
Mitä me voimme siis näistä päätellä, emme oikein mitään :D
Vatsan mallistakaan ei voinut sanoa mitään, molemmat edessä jalkapallona, ehkä siihen vaikuttaa naisen ruumiinrakenne..

tytöllä korkeampi syke, 150-160, pojalla 145 maksimissaan.

Molemmista lineanegrat.

Pojan aikana säästyin pahoinvoinnilta ja muutenkin olo oli hyvä. Tytöstä oksensin kauan ja artaasti, ja sain näppyjä naamaan... Tiedä sitten :)

No ei voi kyllä mun mielestä päätellä mitään. Itse olin hyvävointinen ja hehkeä, komea linea negra ylös asti ja perinteinen pysty "poikamaha". No tyttöhän se sieltä tuli :) Tutuillakaan ei ole "merkeistä" pystynyt ennustamaan mihinkään suuntaan.

Sellaisen olen kyllä lukenut että jos linea negrassa on mutka navan kohdalla (ei siis "halkaise" napaa vaan kiertää sen) niin että se ennustaisi hieman suuremmalla todennäköisyydellä poikaa (mutta tyttökin ihan mahdollinen).

Minulla on yksi tyttö lapsi ja liuta poikia. ja en kyllä muista että se olis erityisesti poikennyt muista. Tosin minulla ollu kuusi tosi erillaista raskautta et mä en usko nuihin poika/tyttö raskauksiin.

Mulla oli linea negra vain pojasta, hävis heti kun aloin tyttöä odottamaan :D Pojalla oli poikasykkeet ja tytöllä tyttösykkeet. Pojasta maha oli kuin rantapallo edessä, tytöstä levisin sivuille. Kummastakaan ei ollut pahoinvointia.

Mulla pojasta kuvotusta, oksensin vain pari kertaa. Lineanegra koko kummun ylitse. Sykkeet matalammat (125-135). Fyysisesti olin huonommassa kunnossa, kun kaikki "levähti" -> issiaskivut niin että jalat petti alta jne.
Poika olis pysytellyt vatsassa ties ja kuin pitkään (käynnistetty rv 42)
Tytöstä oksensin paljon, lineanegra navasta ylöspäin, korkeammat sykkeet (140-155), paremmassa kunnossa olin muutoin pystyin liikkumaan jne.
Synnytys käynnistyi iteksiään ja paljon helpompi rv 40 (toisn kätilö puhui että näyttää enemmän 38 viikkoiselta).

Yhteistyössä