Tyttö muuttuu pojaksi tai toisin päin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja essi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

essi

Vieras
Tuossa oli aikaisemmin ketju jossa oli ultrassa sanottu että tulee poika ja sitten seuraavassa ultrassa todettu että onkin tyttö tulossa... Niin sitä piti kysyä että kuinka yleistä on että sukupuoli arvioidaan väärin? Ja onko yleisempää että sanotaan tulevan poika ja tuleekin tyttö, vai toisinpäin? Ja mistä tällaiset virhearviot syntyy?

ei ole täällä ollut virhearvioita.
Sanottiin niskapoimu ultrassa viikolla 13 että tulee poju.Joka ultrassa oli sama tulos!! :heart:
Tytöstä sama peli,eli niskapoimu ultrassa tuli tyttö tulos ja joka ultra vahvisti samaa.
:heart:
meillä ei ole mennyt pieleen nuo kylläkään.
Ite täysin uskoin vasta viime kuukauden ultraa,mut oli niitä niin montaa että varmaan sellaset 7 kertaa tuli aina sama tulos joten uskottava se oli!

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Sanottiin niskapoimu ultrassa viikolla 13 että tulee poju.Joka ultrassa oli sama tulos!! :heart:
Tytöstä sama peli,eli niskapoimu ultrassa tuli tyttö tulos ja joka ultra vahvisti samaa.
Ite täysin uskoin vasta viime kuukauden ultraa,mut oli niitä niin montaa että varmaan sellaset 7 kertaa tuli aina sama tulos joten uskottava se oli!

ai sen näkee jo noin aikaisin ? :o uutta mulle :ashamed:

ja ketä oikeesti kiinnostaa kumpi sukupuoli on tulossa..eikös pääasia ole että on terve!!
Itse odotan kolmatta enkä halua missään nimessä tietää..onhan se ihana yllätys synnytyssalissa kun saa kuulla sen lauseen ..rouva, teille on syntynyt ...

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
ja ketä oikeesti kiinnostaa kumpi sukupuoli on tulossa..eikös pääasia ole että on terve!!
Itse odotan kolmatta enkä halua missään nimessä tietää..onhan se ihana yllätys synnytyssalissa kun saa kuulla sen lauseen ..rouva, teille on syntynyt ...

Kyllä mua kovasti kiinnostaa kumpi on tulossa, en osaa sanoa miksi. Kai koen että saan jotenkin vauvaan vahvemman siteen kun tiedän varmaksi kumpi siellä on

Meillä menny huti arviot kaks kertaa. Tyttö ennustus olikin poika ja toisin päin. Ihania ja rakkaita vaikka jalkovälissä minkä merkkiset vehkeet tahansa. Neljä kertaa on osunu veikkaus kohdalleenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Oli kokenut lekuri ja sanoi että näillä viikoilla sen näkee oikein hyvinkin.Ja nähtiinhä se itekin..
Tytöstä oli sellaset riisinjyvät jalkovälissä,eli häpyluut näkyi moisina.
Pojasta ulkonemaa olikin oikein isosti!! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

Oli kokenut lekuri ja sanoi että näillä viikoilla sen näkee oikein hyvinkin.Ja nähtiinhä se itekin..
Tytöstä oli sellaset riisinjyvät jalkovälissä,eli häpyluut näkyi moisina.
Pojasta ulkonemaa olikin oikein isosti!! :whistle:

no ei voi kukaan lekuri sanoa ja jos sanookin että noilla viikoilla näkyy oikein hyvinkin. sukupuolielimet alkavat kehittyäkin joskus rv 12-13 ja niiden löytäminen on todella vaikeaa, saati erottaa ovatko kivekset vai häpyhuulet. alussa näyttävät ihan kummalta vaan. monet pidemmilläkin viikoilla kesken menneet sikiöt jäävät sukupuolettomiksi, koska sukupuolta vaan ei voida arvioida.
mutta kiva jos teillä on osunut yksiin. en todellakaan lähtis silti toitottamaan noilta viikoilta oikeaa arviota.

Yhteistyössä