lapset oli ke-to isällään ja isä oli jättänyt tytön 1v.7kk keittiön baarijakkaralle istumaan ku oli menny sammuttamaan telkkaria,ja siinä vieressä oli hella minkä reunimmaisella levyllä kiehui vesi kattilassa, tyttö oli tipahtanut tuolilta ja koittanut ottaa kiinni siitä kattilan kahvasta ja vetänyt tietenkin sen päälleen! saatana mua kyrsii ku ei sen vertaa järkeä päässä, helppohan se on mulle sanoa et vahinko voi sattua kelle vaan,mut kukaan ei voi olla niin saapas että jättää lapsen istumaan kuuman hellan ääreen missä kiehuu vesi !!!! |O |O |O nyt sitten tytön jalat on palanut siten että ne on siteessä molemmat, ei pääse käveleen lääkärin mukaan ainakaa n kolmeen viikkoon, joutuu tiistaina nukutettavaksi kun ne tekee jonkun ihosiirron,3vkoa sit ku lapset oli siellä ni molemmilla oli silmätulehdus ku hain kotiin, sitten seuraavalla kerralla oli tytöllä oli maha ihan kuralla ku iskä oli vähän syöttänyt herkkuja liikaa ja nyt tämä!! mä oon niiin kypsä,ollaan tytön kanssa ainakin viikko vielä sairaalassa,tänää päästiin kotilomalle.