tyttö vai poika ennustukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suhoska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Suhoska

Jäsen
30.11.2007
37
0
6
muistaako joku madame mamman osoitetta? laitoin madama.mamma@luukku.com mutta vastausta vain ei kuulu. Ennustaja elli kyllä jo vastaili. ennustajaelli@luukku.com Molempiin S-postiin laitat sinun ja miehesi syntymä ajan. Ja sen onko jo aikaisempia lapsia. Ja jos jo olet raskaana niin lasketun ajan.

http://www.geocities.com/huuhaat/ tässä kiinalainen ja vanhan kansan ennustukset.

Silkkaa hölynpölyähän nää on mut harmittomia ;)

Minä en tajua miten tuo huuhaan yks testi tehään... siis se missä on otsikkona: Tuoko Haikara Sinulle Tytön vai Pojan? Sit alla, et "testaa todennäköisyys vanhan kansan uskomusten perusteella tms.." Siis täh!??!?! Siinä on noita kysymyksiä ja sinisiä ja punasia numeroita ja sit alla ne lootat, mutta mitä ihmettä niihin pitää laittaa!!??!? Ja alhaalla lukee aina ja koko ajan, että Todennäköisyys että odotat poikaa, vaikken oo mihinkään kysymykseen vastannu mitään, enkä painanu mitään, enkä kirjottanu mitään.. TÄH!? Osaatteko neuvoa tätä pöljäpäätä?

Alkuperäinen kirjoittaja Napsuh87:
Minä en tajua miten tuo huuhaan yks testi tehään... siis se missä on otsikkona: Tuoko Haikara Sinulle Tytön vai Pojan? Sit alla, et "testaa todennäköisyys vanhan kansan uskomusten perusteella tms.." Siis täh!??!?! Siinä on noita kysymyksiä ja sinisiä ja punasia numeroita ja sit alla ne lootat, mutta mitä ihmettä niihin pitää laittaa!!??!? Ja alhaalla lukee aina ja koko ajan, että Todennäköisyys että odotat poikaa, vaikken oo mihinkään kysymykseen vastannu mitään, enkä painanu mitään, enkä kirjottanu mitään.. TÄH!? Osaatteko neuvoa tätä pöljäpäätä?

mulla vähän sama juttu.en tajunnu mitään :headwall:

mie ainaki tein vaan niin että laskin sininen täsmää ja niitä tuli 5 ja sitten punaset ja niitä tuli 11 ni se ois todennäkösempää et tyttö tulee.. ei siinä miun mielestä mitää nappeja oo mistä pitäs painaa..??

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla tuo huuhaan taulukko pitää paikkansa =)
poika-poika-poika-tulokkaan pitäs olla tyttö, niinkun ultrassakin veikattiin. Kohta sen näkee =)

Jahvetti 41+0

mulla huuhaa taulokko piti 2 ensimmäisestä paikkansa. nytkin pitäisi kolmannesta poika tulla mutta 100% tyttö tulossa eli väärin meni se B)

en usko sykkeisiin, en sormustesteihin.. en kai mihinkään.
pojista ollut täydellinen leviämis tyttömaha odotusaikana :whistle: ja nyt hirmuinen poikamaha edessä ja tyttö tulossa.

ainoastaan pojista ollut napaan saakka viiva ja karvainen sellainen- nyt ei :D

Mä sain tässä raskaudessa oikean vastauksen 90% tarkkuudella osoitteesta www.sexratio.com, meniköhän oikein... mutta se on englannin kielinen ja siinä pitää muistella minkälainen olotila oli raskautuessa, itsellä ja miehellä. oliko ahdistunut, päättäväinen, ystävällinen... rasti ruutuun.
Testi perustuu siihen, miten paljon äidillä on ollut testosteronia raskautuessa, jos on ollut vähän, niin tyttösiittiöllä on paremmat mahikset selviytyä. Myös miehen ammatti ja fiilis kertoo sen, kumpiako siittiöitä hän enemmän valmistaa. Tämän löysin, kun sitä odotus-lehdessä kesällä mainostettiin.

Mutta ainut jossa oikeasti vois olla perää, nuo kiinalaiset sun muut näyttää mulle kaikki kolme lasta just päinvastoin. :p

Suhoska: sulla on taitanut lipsahtaa madamen osoitteeseen yksi a liikaa.

madam.mamma@luukku.com ennusti poika 06/08 laskettu aika on 27.5.08, joten hyvinkin voi pitää paikkaansa.
ennustajaelli@luukku.com poika 26.9.08 ja tyttö 9.5.10. Tosin ensimmäinen ei ainakaan pidä paikkaansa, koska ei millään toukokuun laskettu voi sinne asti venyä :laugh:

Noita toisia en ole viel kokeillut, mutta käyn kyllä tutkimassa.

Jossu & Hemuli 24+3

hmm..testin mukaan meille olis tyttö tulossa kun sain 11 punaista ja sinisii vaan 3 =) =) ...mulla oli 2 ekas raskaudes viiva napaan saakka ja tyttöjä olivat molemmat...nyt ei ole viivaa mutta en tiedä kumpi tulossa..ihan tyttö fiilis kyllä on :saint: :saint: pitäsköhän vaan luotaa omaan vaistoon ja antaa muiden höpöttää kumpi tulee juttuja..

Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
pitäsköhän vaan luotaa omaan vaistoon ja antaa muiden höpöttää kumpi tulee juttuja..

Näin on :D
Meillekin ultrassa tästä povattiin tyttöä, kaikki odottaa tyttöä ja kaikki testit sanoo tyttöä...mut itsellä aika vahva poikafiilis :whistle: Tai enemmän poikaan olen kallellaan kuin tyttöön...toivottavasti pian näkisi kummin on :heart:

Nyt on kokeiltu noi testit.

Vanhan kansan testi 50/50 eli ei mitään selvyyttä.

Kiinalaisesta en voi oikeastaan mennä sanomaan oikein mitään, kun en iahn varmaksi pysty sanomaan kumman kuukauden puolella on saanut alkunsa. Kun nämä mun lapset on kaikki saaneet alkunsa just kuunvaihteen aikaan :laugh:

Mut itse alan pikkuhiljaa oleen kuitenkin pojan puolelle kallellaan =)

Jos nyt oikeen tajusin ton vanhan kansan uskomus testin, niin 8 sinistä tuli ja 8 punaista. Eli eipä paljo kertonu mitään. Ton kalenterin mukaan ois poika tulossa, mut itellä vahva tyttö-olo. Oon kahdesti kysyny ultrassa, et kumpi tulossa. Ekassa lääkärineuvolassa veikkas epävarmasti poikaa. Tokassa epävarmasti tyttöä. Että saapa nähä. En usko itekään noihin mihinkään!

Onko nuo ennustajien sähköpostit ilmasia? siis että niille vaan laitetaan sähköpostia ihan tuosta vaan? Mitä siihen postiin pitää kirjottaa? Kuin nopeasti ne vastaa? Ehtisinköhän saada vastausta ennen vauvan syntymää...

Napsu ja nöpö 38+3

Minun mielestäni tuossa Kiinalaisiin uskomuksiin perustuva taulukko on virheellinen, sillä mielestäni lapsen sukupuoli ennustettiin hedelmöittymiskuukauden ja naisen iän SYNNYTYShetkellä mukaan eikä hedelmöittymishetkellä niinkuin tuon mukaan oli =)

Ennustajien sähköpostit ovat ihan ilmaisia.
Toisinaan vastaukset tulevat tosi nopeasti ja toisinaan niitä on kuulemma joutunut odottamaan viikkoja.
Molempiin sähköposteihin laitetaan sinun ja miehesi syntymä ajan. Ja sen onko jo aikaisempia lapsia. Ja jos jo olet raskaana niin lasketun ajan. Jotakin tommosta tais olla.

En muista oliko se tuo madam mamma joka vuoden 2007 kevääksi ennusti mulle kaksosia. Naureskelin sille koska silloin olisi pitänyt olla jo raskaana. Nyt kaveri muisti sen niin meni kylmät väreet :o kaksosien laskettu aika 05/09 eli nyt menossa 30+6 :heart:

Mulla sekä madam mamma että ennustaja elli ennustivat syntymän samalle pvälle (oisko ollu 24.10), mut toine ennusti tyttöä ja toinen poikaa :laugh: Kumpikin väärässä koska sain keskenmenon.

Ja kyl mu ymmärtääkseni se taulukko katsotaan aina siitä, mikä ikä on hedelmöitys-, eikä synnytyshetkellä. Ja mulla ois sama noissa kummassakin, eli tyttö. Mut onks ne taulukot muutoinki samalaisia? Ja sykkeet kertois tytöstä mut mul on linea negra joka menee rintoihi saakka ja on tullu vähä karvaa siihi. Säärikarvat ei kasva yhtää nopeammin eli siten tyttö. Masu on kai poikamasu. Eli mulla ei vois sanoo suuntaan eikä toiseen :D Eikä haluttu ultrassa tietää sukupuolta.

mulla piti toi taulukko tähän asti hyvin paikkansa..kolme tyttöä meillä on,ja niin se myös näytti :)ja nyt kesällä laskettu aika ja näyttää poikaa ja ultrassakin siihen suuntaan sanottiin..aikas jännä juttu..mut saas nähdä sit kesällä kumpi tulee :heart:

Yhteistyössä