M
miettivä
Vieras
mietin tässä sellaista, että minkälaisia oireita on ollut tytön ja pojan odotuksissa... siis, jotenkin loogisesti ajateltuna, hormonit sun muut voivat erilaisia, erilaisissa suhteissa tms, tyttöä ja poikaa odottaessa, kun tosi aikaisessa vaiheessahan jo pojalla pyörii mieshormonit siellä, kehittyy kaikki systeemit, ja tytöllä vastaavasti naishormoneja, hurjat määrät munasolujakin jo tosi aikaisessa vaiheessa tyttö-sikiöllä... niin, tuntuis ihan selvältä, että nuo erilaisuudet voivat tuntua ja näkyä äidissä asti...
itse sain ensin tytön, koko odotusajan tunsin olevanni niin naaras, niin nainen kuin olla voi..paljon enemmän kuin ei-raskaanaollessa. miestäkin kohtaan tunsin paljon suurempaa vetoa kuin tavallisesti. nyt olen toista kertaa raskaana, ja koko viiden kuukauden aikana en ole kertaakaan halunnut miestäni, vaikka kovasti hänestä muuten tykkäänkin, muutenkin olo ollut juuri sellainen minkälaisia oireita liika mieshormoni naiselle aiheuttaa...mahakin kasvaa karvaa toisin kuin tyttöä odottaessa.
maha on myös aivan erimuotoinen. vastaavia kokemuksia/ ajatuksia asiasta...
mietin vaan...
itse sain ensin tytön, koko odotusajan tunsin olevanni niin naaras, niin nainen kuin olla voi..paljon enemmän kuin ei-raskaanaollessa. miestäkin kohtaan tunsin paljon suurempaa vetoa kuin tavallisesti. nyt olen toista kertaa raskaana, ja koko viiden kuukauden aikana en ole kertaakaan halunnut miestäni, vaikka kovasti hänestä muuten tykkäänkin, muutenkin olo ollut juuri sellainen minkälaisia oireita liika mieshormoni naiselle aiheuttaa...mahakin kasvaa karvaa toisin kuin tyttöä odottaessa.
maha on myös aivan erimuotoinen. vastaavia kokemuksia/ ajatuksia asiasta...
mietin vaan...