tyttöjen juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
Janina, Veera ja Jonna tulevat autolle.

Veera: Voi ei, tässä tuulilasissa on taas tällainen lappu. Tämä on jo kolmas tänään.

Janina: Ne on jotain joutavia mainoksia. Pistetään se tuohon viereiseen autoon.

Veera: Laita nää loputkin laput siihen, niin mä pääsen niistä eroon. Sitten lähdetään tytöt.

Oho, mikäs siellä rysähti?

Jonna: Mä luulen, et sä peruutit tohon takana olevaan autoon. Siinä peruutuspeilissä on

varmaan jotain vikaa. Mulla oli ihan sama juttu viime vuonna.

Veera: Hyvä että se selvis. Mä oonki ihmetelly miks mulle käy näin joka kerta. Huomenna

otan kyllä peilin mukaani ja vien sen huoltoon.

Janina: Ota samalla öljytikku mukaan ja vaihda se uuteen.

Veera: Miks ihmees? En mä ole ikinä tullut ajatelleeksi, että sekin pitäs vaihtaa.

Janina: No sen verran mäkin tiedän autoista! Öljytikut kuluu nopeesti. Ne ei sitte enää yllä

öljyyn ja sä et tiedä, miten paljo sitä on.

Jonna: Kyllä autot on sitte hankalia kapistuksia. Mutta mä oon kyllä edistyny niiden kanssa

kovasti. Mä saan meidän Mersun ajetuksi talliin jo melkein kokonaan...

Veera: Hitsi, nyt rupee sataan lunta! Lumisateessa on tylsä ajaa. Ja tässä autossa ei

kuulemma pala edes jarruvalot.

Janina: Sun pitää ostaa ens kerralla punasta öljyä, näkyy jarruvalot ja vilkut paremmin.

Jonna: Juho sanoo mulle aina, että jos lumisateessa ei nää ajaa, niin on parasta seurata

lumiauraa. Sitten mä kerran aloinki seurata yhtä lumiauraa, kun pyrytti niin

sakeesti. Mä seurasin sitä varmaan tunnin verran, kun se sit lopuksi pysähty ja se

kuski tuli kysyyn, et mikä mul oli hätänä. Se oli just saanu aurattua Citymarketin

parkkipaikan, ja oli sit menossa Prismaan. Oli se hyvä, et sain selville, missä olin.

Janina: Toi on muuten hyvä neuvo, täytyy pitää muistis!

Jonna: Prismasta puheen ollen, mä kävin eilen siellä etsimässä Juholle joululahjaa. Se

haluais sellaset autoilijan hanskat. Myyjä kysy, et mikä Juhon numero on, ja onnex

mä muistin, et se on HFK-766. Mutta kyllä oli surkee valikoima, kun en mäs sit

kuitenkaa löytäny oikeeta kokoo.

Veera: Hiljennä vähän, kauheeta! Nyt oltiin vähällä ajaa tuon rekan kylkeen!

Janina: Veera, sähän olet itse ajamassa!

Veera: Ai niinpäs olenkin. Miten mä en yhtään huomannut! Tossa on muuten poliisi. Pitää

vissiin pysähtyä.

(blondi) poliisi: Jaahas, päivää. Saiskos sitten ajokortin ja rekisteriotteen.

Veera: Mikä se sellanen kortti on? Täällä olis kirjastokortti, pankkikortti, synttärikortti

Jonnalle, ja...

Poliisi: Se on kortti, josta löytyy sun kuvasi.

Veera: Täs on mun kuva (antaa poliisille peilin..)

Poliisi: Ai anteeksi! olisit heti sanonut, että olet poliisi, niin en olisi pysäyttänyt teitä. Hyvää

matkaa sitten vaan!

Veera: Kiitos samoin. Olipa mukava poliisi!

Jonna: Mullekkin sattui viime viikolla tosi ihanat poliisit. Ne pysäytti mut ja sanoi, että

kuvasivat mut, kun ajoin ylinopeutta. No mä tietysti pyysin, ettäne lähettäis mulle

kans niitä kuvia, jos ne onnistuis. Ja ne kirjotti mulle heti laskun mukaan!

Yhteistyössä