Tyttölupaus <3

Harhaanjohtaja

Aktiivinen jäsen
26.10.2008
4 581
0
36
Lohja
Koko tän raskauden olen ollut ihan varma että tulokas on tyttö..Pari unta pienestä olen nähnyt, ja kummassakin syntyi tyttövauva :heart:

Tänään rakenneultrassa kätilö sanoi että tytölle näyttää. Sanoikin, että jos äiti on todella varma tulevan lapsen sukupuolesta, niin se vaisto pitää yleensä paikkaansa.

Onko muita jotka ovat TIENNEET ja tunteneet ihan varmaksi kumpi on tulossa? :D

Lisään nyt vielä: poikakaan ei olis ollu pettymys, olisin vaan ollut todella yllättynyt!

Mulla oli esikoista odottaessa koko ajan ihan vahva poikaolo ja poikahan sieltä tuli =)

Kakkosen kanssa en itse tiennyt, ei ollut mitään poika/tyttöoloa, mutta ultrassa lääkäri sanoi, että on 100% varmuudella poika ja niin olikin.

Nyt odotan kolmatta rv 7+0 ja on ihan poikaolo =)

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Koko tän raskauden olen ollut ihan varma että tulokas on tyttö..Pari unta pienestä olen nähnyt, ja kummassakin syntyi tyttövauva :heart:

Tänään rakenneultrassa kätilö sanoi että tytölle näyttää. Sanoikin, että jos äiti on todella varma tulevan lapsen sukupuolesta, niin se vaisto pitää yleensä paikkaansa.

Onko muita jotka ovat TIENNEET ja tunteneet ihan varmaksi kumpi on tulossa? :D

Lisään nyt vielä: poikakaan ei olis ollu pettymys, olisin vaan ollut todella yllättynyt!

Musta tuntui että tulee tyttö, mutta en "uskaltanut" sanoa ääneen koska toivoinkin tyttöä niin olis tullut " syyllinen" olo jos ois poika tullut....No tyttö tuli :) Sama juttu 7v myöhemmin paitti toivoin poikaa ja pojalta tuntui koko ajan :D

Olin ihan satavarma että tyttö tulee. Aloin kinata jopa gynen kanssa kun sanoi että pojalta näyttää. Mä sanoin että "älä valehtele katos uudestaan!"
Poika tuli

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli esikoista odottaessa koko ajan ihan vahva poikaolo ja poikahan sieltä tuli =)

Kakkosen kanssa en itse tiennyt, ei ollut mitään poika/tyttöoloa, mutta ultrassa lääkäri sanoi, että on 100% varmuudella poika ja niin olikin.

Nyt odotan kolmatta rv 7+0 ja on ihan poikaolo =)

Täsmälleen näin meilläkin, paitsi että kolmosta ei ole vielä tulossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin ihan satavarma että tyttö tulee. Aloin kinata jopa gynen kanssa kun sanoi että pojalta näyttää. Mä sanoin että "älä valehtele katos uudestaan!"
Poika tuli

:laugh: mulla meinas esikoisen kohdalla käydä näin..Jotenkin varmaan toivoin sillon tyttöä..tälläinen tunne mulla kuitenkaan ei ollut mikä nyt on ollu..

Ekasta toivoin kovasti poikaa ja poika-olo oli ja kaikissa ultrissa pojaksi sanottiinkin. Poika siis tuli.
Tässä tokassa ei ole ollut mitään oloja, pojaksi on ultrassa sanottu, kohtahan tuon näkee, oliko lääkäri oikeassa. :)

Meillä kyllä esikoisen kohdalla odotettiin tyttöä, mutta poika sieltä tuli. Tosin koko raskauden ajan työnimenä oli pojan nimi, että ehkä siellä se poikaolo jossain taustalla luurasi. Tästä toisesta ei ole vielä ollut niin minkäänlaista oloa (paitsi huono-olo pitkin päivää).

Minulla on molemmilla kerroilla käynyt niin, että on tullut juuri toista sukupuolta mitä "tunsin". Esikoiseta oli ihan poikaolo ja tyttö tuli. Kuopuksesta taas olin ihan varma, että tulee toinen tyttö, mutta poika sitten tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja bagmam:
Mä myös TIESIN. Vaikka äiti koettikin viimeseen asti väittää kakkosen kohdalla et poika se on.. :D :D

Mulla mies yritti moneen otteeseen vihjailla, että "jospa siellä on vehkeet..", anoppi tuhahteli mun tyttö"tiedolle" ja totes vaan että eiköhän se kuitenkin poika ole :D

Kyllä mä tähän ultraan ja omaan tunteeseen luotan :heart:

Esikoisesta oli alkuun poikaolo, rakenneultrassa ei haluttu tietää sukupuolta, mutta jotenkin sen jälkeen tuli ihansellanen olo, että ei se mikään poika ole, vaan tyttö. Tunne kävi niiiin vahvaksi, että piti mennä uus reissu ultraan ja tyttöä vahvasti näytti olevan saapumassa. Ja tyttöhän sieltä tuli!
Ja toista odotan nyt, tyttöolo taas, tällä kertaa ultrasta sanottiin että tyttö, mutt sen verran piilotteli itseään, et on just sellanen tyttö joka voikin olla syntyessään poika sanoi ultraaja. Eli ei vielä varmuutta, mut tyttöä veikkaan taas! :)

Esikoisen kohdalla ei ollu hirveesti toiveita eikä oloja.. Tai ehkä alitajuisesti, työnimeksikin valkkautui verneri eli ehkä se poika olo taustaili jossain mielen sopukoissa. Poika tuli.

Toisesta lapsesta toivoin lähes pakonomaisesti tyttöä ja tyttö tuli.

Kolmannen kohdalla ei ollut kummemmin toiveita, puolen välin jälkeen vahvistui tyttöolo, vaikka olinkin rakenneultrassa ollut näkevinäni jotain vauvan jalkojen välissä. Anoppi kyllä toivoi lähes hysteerisenä poikaa ja poikahan sieltä tuli.

Me ei siis olla ultrassa sukupuolta kyselty, ollaan haluttu pitää yllärinä.

Tiesin nuorimmasta että tyttö on, tunne oli niin vahva ja unet näytti tyttöä myös. Ultrassa ei osattu sanoa kumpi on mut neuvolan terkka ennusti sydänäänien perusteella tyttöä :D Ja tyttöhän se sit olikin.

Kahdesta vanhemmasta ei ollut noin vahvaa tunnetta.

Yhteistyössä