tyttövauvalle lakki lipalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anve

Aktiivinen jäsen
01.05.2010
2 842
0
36
ootteko jossain nähneet... esim jotain tän tyylistä. (ilman tuota niska juttua) mut siis et ois sellainen vauvan myssy jos on lippa. Pojille oon nähny vaik kuin paljo, mut ootteko jossain nähneet tytölle?

http://www.ipanalle.fi/auringonsuojahattu_pr_201894.html?jsh_id=cc8c5d87cc165b4d94feaa99ce7ffdb2

http://www.ipanalle.fi/trikoolippis__raidallinen___maximo_pr_202187.html

vaik tän tyylistä, put punaista tai valkoista (ilman rattorin kuvaa).
Vai oonko mä ainut äiti joka kaipailee tämmöstä tytölle. Lippiksiä kyllä on, mut ne ei suojaa korvia eikä pysy ihan pienen päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Prismassa on ainakin erilaisia. Ostettiin tytölle sellanen lipallinen "huivi" mikä on saman näköinen kun noi..

hei kiitos... just olin tulossa kysyyn, et isommille oon sellaisia lipallisia huiveja nähny, et onko niitä ihan vauvoille.. ei ois niin kuuma, mitä nuo lakit on ja suojais korvat + kasvot

Alkuperäinen kirjoittaja anve:
Prismassa on ainakin erilaisia. Ostettiin tytölle sellanen lipallinen "huivi" mikä on saman näköinen kun noi..

hei kiitos... just olin tulossa kysyyn, et isommille oon sellaisia lipallisia huiveja nähny, et onko niitä ihan vauvoille.. ei ois niin kuuma, mitä nuo lakit on ja suojais korvat + kasvot

On niitä pienemmillekkin ku meillä nyt vajaa 2v:lle ostettiin sellanen ku ollaan aikasempina kesinä niin paljon tykätty siitä ja on myös ainoo mitä tyttö ei heitä pois päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja anve:

On niitä pienemmillekkin ku meillä nyt vajaa 2v:lle ostettiin sellanen ku ollaan aikasempina kesinä niin paljon tykätty siitä ja on myös ainoo mitä tyttö ei heitä pois päästä.

meil on kans 2v:llä sellainen ja on tykätty. Hyvä ku on pienemmillekki.

Yhteistyössä