Tyttöystävä ei halua minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tyttöystäväni ei halua seksiä kanssani, tuntuu pakonomaiselta suorittamiselta.Mutta minua häiritsee naisen edelliset kännisäädöt, miksi hän on heidän kanssaan sitten tehnyt jotain jos kerran tuntuu seksi niin pahalle... Ilmeisesti tekee pakon edessä minun mielikseni mutta eihän siinäkään ole mitään järkeä, en minä halua että seksi on kumppanilleni jokin pakkopulla ja suorittaminen mikä pitää saada pois alta. Olen asiasta yrittänyt keskustella moneen kertaan ja sanoo että on ei vaan halua ja että häntä sattuu aina seksin jälkeen, no tähän ensiapuna sanoin että ostetaan hänelle jotain voidetta kuiville limakalvoille ja tämä jo auttoi , nainen on 29v ja minä 27. Mitä itsellä tullut mieleen niin hänen hormoonitasonsa on erittäin alhaalla tai näin luulen ja olen koittanut saada häntä menemään lääkärin juttusille sillä tämä asia syö minut kohta elävältä sillä haluan puolisoani ja rakastan häntä mutta jos hän ei halua asian eteen mitään tehdä lopetan suhteen.

Mä ymmärrän sun tunteet hyvin, sen sijaan en ymmärrä näitä haluttomia jotka ei edes yritä löytää ratkaisua asiaan.meidän pitkä suhde kaatui miehen haluttomuuteen, ja siihen ettei siitä voinut puhua eikä mies halunnut hakea apua.

Päivä päivältä olin vain vihaisempi ja vihaisempi. Sitten mies jättikin koska mun kanssa on ahdistavaa ja olen narsisti.
Ei voi sanoa kuin että olisi kuunnellut ja tehnyt asialle jotain. Olisi ollut vähän erilainen lopputulos. Ihme kusipää äijä. Ja sulla muija on kusipää , ne varmaan nauttii kun tietää puolison kärsivän.

Varaa teille aika sexpoon tms parisuhde/ seksuaaliterapeutille.

Ei tyttöystäväsi varmasti kaikkien kanssa ole haluton! Olen itsekin ollut suhteessa naisen kanssa joka ei vaan napannut seksuaalisesti. Tätä taisi kestää ~2 kk. Ei vaan voi mitään jos ei kemiat kohtaa!

Niin eihän se juu voi napata aina kemiat ei voi ei mutta sanoinkin sille että tää homma loppuu jos kerran seksi on vaikee asia sille että en mä ite yksinkertasesti pysty olemaan ilman viikkokausia. Kyllähän tyttöystävä siihen sano itku kurkussa että hän haluaa asialle mahtaa mitään mutta saa nähdä tapahtuuko asialle mitään, kyllähän sitä ite pyrkii jaksamaan olla kannustava ja yrittää löytää ratkaisua asiaan mutta eipähän parisuhde voi silleenkää toimia että vaan toinen yrittää mahtaa asioille jotai kun toinen tyytyy melkeen sivusta seuraamaan ja tokaisemaan että ’ emmä tiedä mitä mä voisin tehä?’ Kyllä mun mielestä asioille mahtaa paljonkin jos vaan yksinkertasesti on oikeesti halua vaikuttaa niihin jos se on vaan mahollista!

Mä ymmärrän sun tunteet hyvin, sen sijaan en ymmärrä näitä haluttomia jotka ei edes yritä löytää ratkaisua asiaan.meidän pitkä suhde kaatui miehen haluttomuuteen, ja siihen ettei siitä voinut puhua eikä mies halunnut hakea apua.

Päivä päivältä olin vain vihaisempi ja vihaisempi. Sitten mies jättikin koska mun kanssa on ahdistavaa ja olen narsisti.
Ei voi sanoa kuin että olisi kuunnellut ja tehnyt asialle jotain. Olisi ollut vähän erilainen lopputulos. Ihme kusipää äijä. Ja sulla muija on kusipää , ne varmaan nauttii kun tietää puolison kärsivän.

Varaa teille aika sexpoon tms parisuhde/ seksuaaliterapeutille.

Nii kyllähän se vähän siltä tuntuu että naista ei kiinnosta oikeesti parisuhde niin paljon että haluais tehä asialle jotain, kyllä mun mielestä seksi parisuhteessa on ihan molempien asia. Ja se että jos siinä joku on niin kamalaa tai joku sattuu ni osaa puhua asioista eikä vaan vaikene ja mieti että ku ei halua puhua tai ei osaa, niinkun sanottua että jos asioille haluaa mahtaa jotain niin kyllä niille näissä parisuhdeasioissa mahtaa loppupeleissä aika paljon. Eipähän näitä tekstejä tulis ite kirjoiteltua jos ei oikeesti toisesta välittäs ja asia ois itelle millään tavalla tärkee.

Meillä miehen vakiot :
1.hiljaisuus
2.en tiedä
3.mussa on jotain vikaa
4.makaa ahdistuneena sohvalla.

Mikään noista ei kyllä mitenkään asiaa auttanut, ei voi vaan sanoo yhtä lausetta ja jättää asiaa siihen. Mäkään en käsitä mikä siinä lääkärissä käymisessä.ja testosteroni labroissa oli niin hirveää ettei voinut niitä avioliittonsa eteen tehdä, ja asia oli näin VUOSIA , eikä hellyyttäkään ollut tarpeeksi.
Kiva tuntee ittensä rumaksi ja merkityksettömäksi. Kun lapset oli koulussa ja mies olisi voinut rauhassa rakastella vaimonsa kanssa, se nukkui! Siis ensin koko yön yleensä sen 7- 9 tuntia, joskus 6h. Niinku minäkin. Ja sit saatto hetkeksi herää lasten herätyskelloon, ja jatkoi unia klo 14-15 päivällä :O väkisinkin tulee vihaiseksi, kerrankin olisi ollut aikaa rauhassa rakastella, niin että voi oikeasti keskittyy siihen kun ei tarvinnu pelkää että lapset herää ja tulee keskeyttää. Niin tää laiska paska vaan nukku, päivästä toiseen

Nii kyllähän se vähän siltä tuntuu että naista ei kiinnosta oikeesti parisuhde niin paljon että haluais tehä asialle jotain, kyllä mun mielestä seksi parisuhteessa on ihan molempien asia. Ja se että jos siinä joku on niin kamalaa tai joku sattuu ni osaa puhua asioista eikä vaan vaikene ja mieti että ku ei halua puhua tai ei osaa, niinkun sanottua että jos asioille haluaa mahtaa jotain niin kyllä niille näissä parisuhdeasioissa mahtaa loppupeleissä aika paljon. Eipähän näitä tekstejä tulis ite kirjoiteltua jos ei oikeesti toisesta välittäs ja asia ois itelle millään tavalla tärkee.

Meillä miehen vakiot :
1.hiljaisuus
2.en tiedä
3.mussa on jotain vikaa
4.makaa ahdistuneena sohvalla.

Mikään noista ei kyllä mitenkään asiaa auttanut, ei voi vaan sanoo yhtä lausetta ja jättää asiaa siihen. Mäkään en käsitä mikä siinä lääkärissä käymisessä.ja testosteroni labroissa oli niin hirveää ettei voinut niitä avioliittonsa eteen tehdä, ja asia oli näin VUOSIA , eikä hellyyttäkään ollut tarpeeksi.
Kiva tuntee ittensä rumaksi ja merkityksettömäksi. Kun lapset oli koulussa ja mies olisi voinut rauhassa rakastella vaimonsa kanssa, se nukkui! Siis ensin koko yön yleensä sen 7- 9 tuntia, joskus 6h. Niinku minäkin. Ja sit saatto hetkeksi herää lasten herätyskelloon, ja jatkoi unia klo 14-15 päivällä :O väkisinkin tulee vihaiseksi, kerrankin olisi ollut aikaa rauhassa rakastella, niin että voi oikeasti keskittyy siihen kun ei tarvinnu pelkää että lapset herää ja tulee keskeyttää. Niin tää laiska paska vaan nukku, päivästä toiseen
No oliko ukollas matalat testotasot? Itselle on käynyt lähes samoin, tosin ei ole lapsia siunaantunut. Ei sitä vaan jaksa aina. Itsellä S-Testo 32, eli todella korkea!

Katsoppas Coolidge efekti.

Kerroit itse, että naista kiinnostaa kyllä parisuhde, joten miksi nyt alat muuta väittämään. Olet vain yksinkertaisesti niin surkea sängyssä, jolloin seksi ei innosta. Turha syyllistää toista osapuolta.

Yhteistyössä