J
jp08
Vieras
Olen seurustellut muutaman kuukauden erään naisen kanssa.
Viihdyn hänen kanssaan, ja hän rakastaa minua. Seuraavat ärsyttävät tavat ja asiat ovat pistäneet monesti miettimään kannattaako suhdetta kuitenkaan jatkaa.
Pystyykö ihmistä muuttamaan?
Kannattaako minun edes puhua näistä asioista hänen kanssaan, vai lopettaa vaan suhde?
Miten tälläisistä asioista voi edes puhua ilman että loukkaisi toista?
Tässä kuitenkin listaa jotka aiheuttavat lähes päivittäin vitutusta:
-Huono hygienia.
Ei ole koskaan minun nähden käyttänyt suihkussa suihkusaippuata.
Pesee siis ainoastaan hiukset shampoolla.
Seksiä harrastaessa pyllystä leimahtaa välillä kakan hajua vaikka oltaisiin juuri käyty suihkussa. Hän on meikannut ainoastaan kerran meidän yhdessäolon aikana.
Käyttää samoja alusvaatteita monta päivää vaikka kävisi välissä suihkussa.
Hampaiden pesu ehkä kerran viikossa.
Sitten vielä ihmettelee miksen halua nuolla hänen alapäätään.
-Jatkuva kännykän kädessä / kosketusetäisyydellä pitäminen.
Mihinkään ei voi mennä ilman kännykkää. Ei kävelylle, ei tupakalle, ei edes vaatteiden pukeminen suihkun jälkeen onnistu ilman että kännykkä pitää olla vieressä.
Kännykkä pitää olla melkein kokoajan kädessä ja läppää pitää räplätä ylös/alas.
Ilmeisesti tästä syystä puhelimia on hänen käytössään hajonnut jo yli 10kpl.
Kokoajan pitää olla soittelemessa/tekstailemessa kavereilleen vaikka mitään asiaa ei olisi.
Soittelee minullekkin jatkuvasti silloin kun emme ole yhdessä vaikka mitään oikeata asiaa ei olisi.
-Tupakan sarjapolttaminen.
Hän voi helposti polttaa kolmekin tupakkaa putkeen 15min kävelylenkin aikana.
-Holtiton rahan käyttö.
Voi käydä hyvinkin 2-3kertaa päivässä kaupassa.
Jokakerta ostokset ovat aivan turhia, esim. tupakka-aski, jäätelö, suklaapatukka tai kaksi, pari tölkkiä batteryä, ja pieni kokispullo vaikka kotona jääkaappissa olisi pullokaupalla isoja kokispulloja.
Sitten näitä puoliksi juotuja pikkupulloja lojuu ympäri asuntoa / autoa.
Kuukaudessa menee siis helposti yli 500euroa aivan turhiin ostoksiin.
Sitten saadaan ihmeellisiä raivokohtauksia kun huomataan ettei olekkaan enää rahaa tankata autoa.
-Lihavuus.
Jatkuvasti pitää syödä roskaruokaa, suklaata, jäätelöä, vanukasta, juoda batteryä/kokista litratolkulla.
Usein toistuva kysely, mitä tänään / huomenna syödään.
Nyt hän hommasi jäsenkortin kuntosalille ja sanoi ettei minun tarvitsisi enää hävetä hänen mahaansa.
Luuleeko hän että muutamilla jumppatunneilla tuollaisella syömisellä paino oikeasti putoaa?
-Käytös.
Käyttäytyy kuin 14v teini perjantai-iltana ostarilla juotuaan pari siideriä.
Joka lauseessa pitää olla vähintään pari vittu sanaa.
Suuttuessaan käytös ja kielenkäyttö senkuin vain pahenee.
-Jatkuva kyttääminen / mustasukkaisuus.
En voi koneella istua ilman että hänen olisi pakko kytätä vieressä mitä teen.
Jos sattumalta menen koneelle hänen ollessa muualla niin tulee hirveä kysely onko minulla jotain salattavaa.
En voi edes herätyskelloa laittaa kännykästä päälle ilman että hän ei kuvittelisi että tekstailen toisille naisille.
Erään kerran jätin hänet kotiini nukkumaan kun jouduin itse lähtemään aamulla aikaisin töihin.
Myöhemmin huomasin että hän oli tutkinut koneeni tiedostoja ja lukenut messenger logeja.
Kerran puhelimeni soi enkä vastannut siihen. Nainen otti puhelimen minulta ja soitti tuohon numeroon takaisin selvittääkseeni kuka soitti.
Erään kerran nainen lähti luotani autolla sanojensa mukaan kotiinsa ja minä kerroin lähteväni 10min myöhemmin autovaraosaliikkeeseen.
Kuinka ollakkaan nainen oli autollaan kyseisen liikken pihalla, väitti käyneensä ostamassa osan autoonsa (ei mahdollista koska liikkeessä oli 30min jono).
Oikeasti hän siis vain tarkisti että meninkö liikkeeseen oikeasti.
Ottakaa kantaa lopetanko suhteen vai koitanko puhua näistä asioista?
Sen kuitenkin tiedän että tilanne ei voi enää tälläisenä pitkään jatkua.
Viihdyn hänen kanssaan, ja hän rakastaa minua. Seuraavat ärsyttävät tavat ja asiat ovat pistäneet monesti miettimään kannattaako suhdetta kuitenkaan jatkaa.
Pystyykö ihmistä muuttamaan?
Kannattaako minun edes puhua näistä asioista hänen kanssaan, vai lopettaa vaan suhde?
Miten tälläisistä asioista voi edes puhua ilman että loukkaisi toista?
Tässä kuitenkin listaa jotka aiheuttavat lähes päivittäin vitutusta:
-Huono hygienia.
Ei ole koskaan minun nähden käyttänyt suihkussa suihkusaippuata.
Pesee siis ainoastaan hiukset shampoolla.
Seksiä harrastaessa pyllystä leimahtaa välillä kakan hajua vaikka oltaisiin juuri käyty suihkussa. Hän on meikannut ainoastaan kerran meidän yhdessäolon aikana.
Käyttää samoja alusvaatteita monta päivää vaikka kävisi välissä suihkussa.
Hampaiden pesu ehkä kerran viikossa.
Sitten vielä ihmettelee miksen halua nuolla hänen alapäätään.
-Jatkuva kännykän kädessä / kosketusetäisyydellä pitäminen.
Mihinkään ei voi mennä ilman kännykkää. Ei kävelylle, ei tupakalle, ei edes vaatteiden pukeminen suihkun jälkeen onnistu ilman että kännykkä pitää olla vieressä.
Kännykkä pitää olla melkein kokoajan kädessä ja läppää pitää räplätä ylös/alas.
Ilmeisesti tästä syystä puhelimia on hänen käytössään hajonnut jo yli 10kpl.
Kokoajan pitää olla soittelemessa/tekstailemessa kavereilleen vaikka mitään asiaa ei olisi.
Soittelee minullekkin jatkuvasti silloin kun emme ole yhdessä vaikka mitään oikeata asiaa ei olisi.
-Tupakan sarjapolttaminen.
Hän voi helposti polttaa kolmekin tupakkaa putkeen 15min kävelylenkin aikana.
-Holtiton rahan käyttö.
Voi käydä hyvinkin 2-3kertaa päivässä kaupassa.
Jokakerta ostokset ovat aivan turhia, esim. tupakka-aski, jäätelö, suklaapatukka tai kaksi, pari tölkkiä batteryä, ja pieni kokispullo vaikka kotona jääkaappissa olisi pullokaupalla isoja kokispulloja.
Sitten näitä puoliksi juotuja pikkupulloja lojuu ympäri asuntoa / autoa.
Kuukaudessa menee siis helposti yli 500euroa aivan turhiin ostoksiin.
Sitten saadaan ihmeellisiä raivokohtauksia kun huomataan ettei olekkaan enää rahaa tankata autoa.
-Lihavuus.
Jatkuvasti pitää syödä roskaruokaa, suklaata, jäätelöä, vanukasta, juoda batteryä/kokista litratolkulla.
Usein toistuva kysely, mitä tänään / huomenna syödään.
Nyt hän hommasi jäsenkortin kuntosalille ja sanoi ettei minun tarvitsisi enää hävetä hänen mahaansa.
Luuleeko hän että muutamilla jumppatunneilla tuollaisella syömisellä paino oikeasti putoaa?
-Käytös.
Käyttäytyy kuin 14v teini perjantai-iltana ostarilla juotuaan pari siideriä.
Joka lauseessa pitää olla vähintään pari vittu sanaa.
Suuttuessaan käytös ja kielenkäyttö senkuin vain pahenee.
-Jatkuva kyttääminen / mustasukkaisuus.
En voi koneella istua ilman että hänen olisi pakko kytätä vieressä mitä teen.
Jos sattumalta menen koneelle hänen ollessa muualla niin tulee hirveä kysely onko minulla jotain salattavaa.
En voi edes herätyskelloa laittaa kännykästä päälle ilman että hän ei kuvittelisi että tekstailen toisille naisille.
Erään kerran jätin hänet kotiini nukkumaan kun jouduin itse lähtemään aamulla aikaisin töihin.
Myöhemmin huomasin että hän oli tutkinut koneeni tiedostoja ja lukenut messenger logeja.
Kerran puhelimeni soi enkä vastannut siihen. Nainen otti puhelimen minulta ja soitti tuohon numeroon takaisin selvittääkseeni kuka soitti.
Erään kerran nainen lähti luotani autolla sanojensa mukaan kotiinsa ja minä kerroin lähteväni 10min myöhemmin autovaraosaliikkeeseen.
Kuinka ollakkaan nainen oli autollaan kyseisen liikken pihalla, väitti käyneensä ostamassa osan autoonsa (ei mahdollista koska liikkeessä oli 30min jono).
Oikeasti hän siis vain tarkisti että meninkö liikkeeseen oikeasti.
Ottakaa kantaa lopetanko suhteen vai koitanko puhua näistä asioista?
Sen kuitenkin tiedän että tilanne ei voi enää tälläisenä pitkään jatkua.