R
"Ruisleipä"
Vieras
pyh! Älä nyt ainakaan tätä kuuntele. Itse olen pystynyt seksiin oikein hyvin jo viikon kuluttua synnytyksestä, kun kaikki mennyt todella hyvin. Hakut on palannut heti ja vaikka vauva valvottanut niin halut on ollut ihan yhtä kovat. Hyvin on jaksanut sekstailla vauva-aikanakin.
Mun mielestä on turha maalailla piruja seinille, mutta on hyvä tiedostaa myös se, että kaikki ei välttämättä mene niin kuin tällä ylläolevalla esimerkillä. Eikä se välttämättä ole kiinni siitä, että naiseen sattuisi tai että nainen olisi väsynyt - voipi olla niin, että vauvalla onkin koliikki tai että vauva-ajasta on ekat kuukaudet yksinkertaisesti niin raskaita "äkkiseltään", että siinä on sekä isukki että äiti molemmat iltaisin ihan finito.
Tai sitten voi olla, että synnytyksessä tapahtuu jotain odottamatonta ja paraneminen vie aikaa, jolloin seksi ei epämukavuuden tai kivun vuoksi naisosapuolta huvita - tosin tuskinpa nyt normaalia miestäkään huvittaa, jos tietää kumppaninsa "kärsivän".
Kuten sanottu, piruja ei tarvitse maalailla seinille, mutta kyllä nämä "huonommatkin" vaihtoehdot on hyvä tiedostaa ja ottaa huomioon ja miettiä, että mitäs sitten jos näin onkin - miten minä sen koen ja miten se vaikuttaa minuun ja parisuhteeseen ja kaikkeen siihin mihin sillä nyt vaikutusta minun elämässäni on.