Tyyli- ja pukeutumisketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elle

Vieras
Oon lueskellut tätä palstaa jonkun tovin, ja aloin sitten vaatteista ja muodista kiinnostuneena miettiä että minkä "tyylisiä" ihmisiä täällä kirjoittelee...

Eli miten pukeudutte yleensä, rennosti, sporttisesti, kenties rock-henkisest? Mistä ostatte yleensä vaatteenne? Onko tyyli ja vaatteet teille tärkeitä, ja tykkäättekö shoppailla? Vai eikö kiinnosta yhtään? Kaikkea tämmöstä kiinnostaisi kuulla :)

Ite pukeudun aika rock-henkisesti, nahkatakki, farkut ja tennarit yleensä :) mutta toisaalta sitten lenkkeillessä, ulkoillessa jne. tietty tilanteen mukaan.

reippaasti ja hauskasti tykkään pukeutua, mutta kumminkin tilanteen sallimalla tavalla myös.. tykkään iloisista väreistä, multa löytyy ruskeaa, oranssia, vihreää, keltaista, yms, ja paljon isoja kuvioita, pilviä, retrokukkia, marimekkoa yms. jalassa talvisaikaan uggit ja kesäaikaan crocsin maryjanet tai nahkaiset kävelykengät, esim rintamaat. myös isot korut ja reippaus niissäkin kuuluu tyyliin. toinen minäni harrastaa sitten urheilun seuraamista ja sinne laitan yleensä farkut ja tennarit ja vähän urheilullisempaa käsilaukkua :D
tykkään shoppailusta, sekä itselle että lapsille!

Mulla on vähän laidasta laitaan vaatteita, aika paljon tykkään kuitenkin käyttää hameita, mekkoja ja korkokenkiä. Toisaalta pidän myös paljon farkkuja ja erilaisia neuleita. Tyköistuvista vaatteista pidän, mitkään lökäpöksyt ym. löysät hupparit eivät ole mun juttuni. Shoppailen aika paljon, milloin missäkin.

Kotona ja vapaa-ajalla rennosti ja sporttisestikin, mutta töissä pakosti aika muodollisesti suoriin housuihin ja joskus jakkupukuunkin, vaikka se ei muuten olekaan omaa tyyliäni...

Miun "tyyli" on aika sekavaa..Yleensä jalassa on farkut, en tosin oo uusia lempifarkkuja löytänyt, kun entiset kulutin puhki :( Joten muutamia vuorottelen. Paita on mielialan mukaan tiukempi tai löysempi, kengät on yleensä tennarit/skeittikengät. En pysty/osaa koroilla kävellä.
Hameita käytän kans mielialan mukaan. Korut minimissään = kihla-ja vihkisormus, en vaan ikinä muista/ehdi muita koruja laittaa lähtiessä.

Suurin osa vaatteista tulee ostettua käytettyinä, tietty alusvaatteet ja sukat aina uusina.

Saas nähdä millasia vastauksia tulee. Kerrotaan olevan niin monipuolista ja tyylikästä laidasta laitaan, mutta todellisuudessa käytetään vaan tuulipukuja, farkkuja, kauluspaitoja ja neuleita.. Mutta muotoillaan se tyylikkääksi, monipuoliseksi, erikoiseksi ja värikkääksi.

Kuvia kuvia!

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
shoppailu ihanaa :D eli shoppailu henkinen ..ja turhamaisex väittävät ...mut tykkään mageist farkuist ja paidoist
merkit guess armani ed hardy ....... .......... .

Ahahaha tää on tätä Suomimuotia.. Ed Hardy, way to go! Samaan sarjaan menee Guess.. Siis "tosi" "tyylikästä"..

:puke:

Riippuupa niin tilanteesta minne pukeudutaan. Puistoon käytännöllisemmät kamppeet, mutta sielläkin haluan pitää tietyn tyylin enkä kulkea missään rutkuissa. Käytännössä en juurikaan käytä farkkuja, tosi harvoin. Jotain hyvän mallisia muita housuja, mieluiten hameita. Kenkinä jotain tyylikästä, koroilla tai ilman. Rento tyyli joskus, mutta siinäkin oma tyylinsä. Onpas vaikea selittää, otan ehkä kuvia :D

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
shoppailu ihanaa :D eli shoppailu henkinen ..ja turhamaisex väittävät ...mut tykkään mageist farkuist ja paidoist
merkit guess armani ed hardy ....... .......... .

Ahahaha tää on tätä Suomimuotia.. Ed Hardy, way to go! Samaan sarjaan menee Guess.. Siis "tosi" "tyylikästä"..

:puke:

no on ed hardyllä kivojakin juttuja =) just nappasin esiteinille pinkin koi kalapaidan :D ja tykästyi kovasti!

Vaihtelevasti. Kesäisin musta tulee aika hippiäinen, mutta talvella housut, ei farkkuja, ehkä mielummin suorat villakangas- tai vaikka reisitasku -tyyppiset. Paidoissa on aina liian iso kaula-aukko ja ne on liian kireitä mun uusille läskeille :D
Hyvin harvoin korkoja kengissä tai jos onkin niin aika matalia. Talvisin mennään maihareilla. Vastapainona naisellinen pitkä kuvioitu villakangastakki.
Ja kyllä oon tarkka mitä päälleni laitan. En vaan oikein meinaa löytää kaupoista mitään ostettavaa, mikä on aika huono yhdistelmä mun uusien läskien ja pienen lapsen kanssa :(
Onneks kohta on kesä niin on helpompaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Saas nähdä millasia vastauksia tulee. Kerrotaan olevan niin monipuolista ja tyylikästä laidasta laitaan, mutta todellisuudessa käytetään vaan tuulipukuja, farkkuja, kauluspaitoja ja neuleita.. Mutta muotoillaan se tyylikkääksi, monipuoliseksi, erikoiseksi ja värikkääksi.

Kuvia kuvia!

No mä en ole ainakaan väittänyt olevani mitenkään erityisen monipuolinen, erikoinen tai värikäs, mutta voin mä niitä kuvia toki silti laittaa. Profiilissa on pari ja ehkä laitan tännekin jossain vaiheessa jotain kuvia.

Mä ostelen enimmäkseen kirppareilta. Suurin osa vaatteista on mustia, jonku verran on valkosta, harmaata ja ruskeeta. Muita värejä tosi vähän.
Housuina verkkarit, tarjoustalosta poikien osastolta, maastokuosia ja pääkalloja. Tai sitten farkut.
Talvella takkina valkoinen "nuorisotakki", mutsi sen mulle toi. Kesällä farkkutakki tai maastokuvioinen jakku.
Kenkinä tennarit, joskun korolliset nilkkurit.

En ole mikään muotitietoinen, ihan vaan oma kulahtanut itseni. Osaisin toki pukeutua naisellisestikin, ja ois vaatteitakin siihen, mutta en jaksa. Viihdyn paremmin näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Kuvia kuvia!

No mä en ole ainakaan väittänyt olevani mitenkään erityisen monipuolinen, erikoinen tai värikäs, mutta voin mä niitä kuvia toki silti laittaa. Profiilissa on pari ja ehkä laitan tännekin jossain vaiheessa jotain kuvia.

Mulla olikin jo kuvia tän hetkisistä lumpuista. Ei minullakaan erikoisia ole mutta monetkaan ei tykkää niin kirjavista mistä minä.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mulla olikin jo kuvia tän hetkisistä lumpuista. Ei minullakaan erikoisia ole mutta monetkaan ei tykkää niin kirjavista mistä minä.

Mun mielestä sulla on kivoja vaatteita. Ja sä olet jotenkin ehkä persoonana sellainen, että sulle sopii kirjavat ja värikkäät vaatteet :) .

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Mun mielestä sulla on kivoja vaatteita. Ja sä olet jotenkin ehkä persoonana sellainen, että sulle sopii kirjavat ja värikkäät vaatteet :) .

On mulla paljon ihan perusvaatettakin joita paljon käytän. Mutta siltikin mitä hölmömpi ja oudompi kuvio niin sen enemmän mä tykkään :D

itse pukeudun aikalailla hevi painotteisesti. vaatekaapista ei löydy oikeestaan muuta kuin mustaa ja jonkin verran punasta. aikaisemmin kulkenu aina korkkareilla, paitsi tietysti lenkille lenkkarit. nyt meni viime kesänä selkä sököks niin piti talveks ostaa matalat kengät kun ei kärsiny korkeakorkoisissa kävellä.
nyt pitäs kesäks ettiä jotkin matalat kengät. ja muuten on aika vaikeeta löytää mieleisiä....

Tässä on yksi mun kevät/kesämekoista

awrh3c.jpg

Yhteistyössä