Tyypillinen vihreä poliitikko sai turpaansa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan virhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lisäisinkö vielä että tässä keskustelussa menee ihmisillä pahasti sekaisin homot ja hyvin pieni prosentti ihmisiä jotka ovat sitten crossdressereitä, transseksuaaleja tai transvestiitteja tai vain stereotyypihtavia nuoria, vaihtoehtoisesti pukeutuvia ja käyttäytyviä homoja (kolme ensimmäistä ovat melkein yhtä usein heteroja kuin homoja).

Kymmenkuntaa heteroa lyötiin turpaan samana yönä eikä siitä tehty lehtijuttua. Ovatko homot jotenkin parempia?

Kuinka moni näistä oli kaupunginvaltuutettuja? Yleisesti ottaen poliitikkojen asiat kiinnostavat enemmän kuin tavallisen tallaajan.

Ja tämä aloitus ja aloittajan kommentit kyllä viimeistään todistivat sen, että joko aloittaja on niin tollo, ettei tajua aiheuttavansa hallaa ajamilleen asioille tai vaihtoehtoisesti pelaa täysillä toisten pussiin ja aiheuttaa siten hallaa niille joita esittää edustavansa.

[QUOTE="vieras";28030448]Eikö oululainen osaa kulkea homon ohi ilman, että pitää potkia ja hakata? Mitä helvetin elukoita siellä asuu?[/QUOTE]

Kerran olen Oulussa käynyt ja sillä perusteella sanoisi, että Oulussa asuu homeperseisiä paskakasoja

[QUOTE="hippo";28032318]Kerran olen Oulussa käynyt ja sillä perusteella sanoisi, että Oulussa asuu homeperseisiä paskakasoja[/QUOTE]

ilmeisesti asuu kun tollasen ovat valinneet kaupunginvaltuustoon.

[QUOTE="vieras";28032582]Jep, kyllä nuoret koulutetut ihmiset täytyisi pitää pois valtuustoista! Etenkin miehet![/QUOTE]

tältä palstalta viimeistään huomaa ettei koulutus takaa älykkyyttä. :laugh:

[QUOTE="vieras";28033397]Juu, kyllä se on se ELÄMÄN KOULU, joka netissäkin erottaa jyvät akanoista.[/QUOTE]

olen mä kyllä muutakin koulua käyny kun tuota sun mainitsemaa. :laugh:

[QUOTE="vieras";28033425]Mä en tainnut mainita sinua? Puhuin yleisesti koulutetut vs. ELÄMÄN KOULUN kasvateista.[/QUOTE]

no kunhan kerroin.
välimuotojakin on jopa..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28033522:
Miten minun mielipiteeni vasemmistoliitosta liittyy asiattomaan aloitukseen vihreistä?

Mikä aloituksessa asiatonta on? Mitä muuta haluaisit kieltää puhumasta? Tyypillisen vasurin mielestä kaikki on aina aiheettomia. Miksi, kerroppa sinä kun äärivasurina tiedät nämä koukerot.

[QUOTE="vieras";28033531]Mikä aloituksessa asiatonta on? Mitä muuta haluaisit kieltää puhumasta? Tyypillisen vasurin mielestä kaikki on aina aiheettomia. Miksi, kerroppa sinä kun äärivasurina tiedät nämä koukerot.[/QUOTE]

Mitä olen kieltänyt tai kieltämässä? Mikä on aiheetonta?
Koita nyt vähän skarpata.

Ja äärtä en ole lähelläkään, vaikka vasemmalla olenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28033557:
Mitä olen kieltänyt tai kieltämässä? Mikä on aiheetonta?
Koita nyt vähän skarpata.

Ja äärtä en ole lähelläkään, vaikka vasemmalla olenkin.

Mihin perustat väitteesi että tyypillinen Perussuomalainen teki aloituksen? Teillä äärivasureilla nuo hahmotelmat menee jotenkin aina sekaisin, pahasti. :(

[QUOTE="vieras";28033571]Mihin perustat väitteesi että tyypillinen Perussuomalainen teki aloituksen? Teillä äärivasureilla nuo hahmotelmat menee jotenkin aina sekaisin, pahasti. :([/QUOTE]

Kaikkihan sut ja sun aivoituksesi täällä jo tietää..

[QUOTE="vieras";28033578]Kaikkihan sut ja sun aivoituksesi täällä jo tietää..[/QUOTE]

No joo, mut toi tyyppi on jäänyt persujen ulkopuolelle ja on kuulemma Hommaltakin bannattu.

[QUOTE="vieras";28033578]Kaikkihan sut ja sun aivoituksesi täällä jo tietää..[/QUOTE]

Ei tunnu tietävän. On se vaan kumma että pitää olettaa jotain ihan olemattomia, mistä se johtuu. Onko sinulla milloin todettu skitsofreania? Saatko siihen jotain hoitoa, lääkkeitä tms? :( Tuo kuulostaa jo tosi pahalta sinulla.

No joo, mut toi tyyppi on jäänyt persujen ulkopuolelle ja on kuulemma Hommaltakin bannattu.

Niinkö. Kerro millä nimimerkillä minä siellä olen ollut? Itse en tiedä koskaan edes käyneeni siellä, sinulle se tuntuu olevan hyvinkin tuttu paikka. Ei siinä mitään, varmaan ihan asiallinen foorumi, luulisin niin. Kerro sinä mitä mieltä olet siitä, kannattaako sinne rekisteröityä? :)

[QUOTE="vieras";28033496]Miten helsingissä? Siellä taitaa vihreiden edustus olla kokoomuksen jälkeen toiseksi suurinta?[/QUOTE]

tsadi on tsadi. pysyn pois sieltä jos vaan voin.

[QUOTE="vieras";28033602]Ei tunnu tietävän. On se vaan kumma että pitää olettaa jotain ihan olemattomia, mistä se johtuu. Onko sinulla milloin todettu skitsofreania? Saatko siihen jotain hoitoa, lääkkeitä tms? :( Tuo kuulostaa jo tosi pahalta sinulla.[/QUOTE]

Ai ai :D

[QUOTE="vieras";28033603]Niinkö. Kerro millä nimimerkillä minä siellä olen ollut? Itse en tiedä koskaan edes käyneeni siellä, sinulle se tuntuu olevan hyvinkin tuttu paikka. Ei siinä mitään, varmaan ihan asiallinen foorumi, luulisin niin. Kerro sinä mitä mieltä olet siitä, kannattaako sinne rekisteröityä? :)[/QUOTE]

No tottahan se on, turha kieltää..

Yhteistyössä