Tyypillistä miehen logiikkaa, eikös?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Minä laitan aamulla tekstarin miehelle, että autossa palaa taas kerran (viimeksi vuosi sitten paloi) tuo ruiskun valo. Kun silloin auto meni miehen toimesta heti ajokieltoon, että hän sen korjauttaa.
No nyt sitten ihan toinen juttu.....

Mies soittaa *juu , aja vaan sillä autolla. Siksi se valo syttyi, kun sä ajat vaan 800m ja pysäytät auton ja taas jatkat sen 800 metriä töihin*
Minä * Mut ajahan mä kuitenkin vähän enemmän*
Mies * Juu juu... Mä kävin katsomassa sulle uutta autoa , sellaista Puntoa äsken. Vaihdetaan sun auto puntoon. Moi*
Minä * Ai vaihdetaan vai????*
Mies* Menet sitten huomenna minun autolla töihin*
Minä* No ok, kiva taas sammutella se jokaisiin liikennevaloihin*
Mies* Osaathan sä tuolla ajaa*
*Tuut tuuut*

Illalla...
Mies soittaa lapsen puhelimeen ja ensin juttelee tytön kanssna, sitte huhuillaa minua puhelimeen
Mies* Saisitkos luottorajaasi nostettua vähän?*
Minä *Ai miksi?*
Mies * No saisi vaihdettua auton*
Tuut tuut sanoo luuri taas-.......

Ihan kiva juttu.. Mulla ei taida taaskaan olla mitään sanomista auton vaihdosta
:o

:D anteeks pisti naurattamaan mutta miehet on tollasia,kuulostaa hyvinkin tutulta :whistle: mutta lyökö sun mies luurin useinkin korvaan,mua häiritsis ja varmaan soittaisin perään :xmas:

No onneksi se ei yleensä lyö luuria korvaan. Nyt vissiin ajatteli sen parhaaksi vaihtoehdoksi :laugh: Mulla oli jo pari nasevaa lausetta tulossa ja se vissiin arvasi sen :laugh:
Eli ihan omia korviaan ajatteli säästää.... Ja siksihän tuo soitti nyt illalla lapsen puhelimeen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
No onneksi se ei yleensä lyö luuria korvaan. Nyt vissiin ajatteli sen parhaaksi vaihtoehdoksi :laugh: Mulla oli jo pari nasevaa lausetta tulossa ja se vissiin arvasi sen :laugh:
Eli ihan omia korviaan ajatteli säästää.... Ja siksihän tuo soitti nyt illalla lapsen puhelimeen :whistle:

aika ovela mies :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jep, se taitaa jo tuntea mut :D
Vasta 11 vuotta kohta takana :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vasta 11 vuotta kohta takana :xmas:

no ehkä tossa ajassa oppii jo toisen tuntemaan :) kylläkait mekin suht hyvin tunnetaan toisemme kun miehen ei tartte ku kattoa mua tai alottaa lause "kulta" tietyllä äänensävyllä ni tiiän mitä se haluaa,ja selvennys nyt ei ollu kyse seksistä :D

aika ovela mies :D [/quote]

Vasta 11 vuotta kohta takana :xmas: [/quote]

no ehkä tossa ajassa oppii jo toisen tuntemaan :) kylläkait mekin suht hyvin tunnetaan toisemme kun miehen ei tartte ku kattoa mua tai alottaa lause "kulta" tietyllä äänensävyllä ni tiiän mitä se haluaa,ja selvennys nyt ei ollu kyse seksistä :D [/quote]

Juu, kyllä meilläkin jo äänensävystä ja tietyistä sanoista tietää mitä on tulossa :D
Yleensä kyse on kahvinkeitosta ;)

Tulen sitten kertomaan, JOS mies tosiaan vaihtaa ton mun pikku fiudeni johonkin puntoon. :snotty:

Eiks punto o fiude kans? Vai mikä sun fiude oikein on?

Järkevä mies sulla kyllä, mun mies ei varmaan uskaltais tuutata mua korvaan.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Tulen sitten kertomaan, JOS mies tosiaan vaihtaa ton mun pikku fiudeni johonkin puntoon. :snotty:

Järkevä mies sulla kyllä, mun mies ei varmaan uskaltais tuutata mua korvaan.. :whistle:

Juu, onhan puntokin fiat. Mun nykyinen on fiat brava.
Mä vaan tykkään tuosta bravastani :D
Pieni punainen mobiilini :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:

Juu, onhan puntokin fiat. Mun nykyinen on fiat brava.
Mä vaan tykkään tuosta bravastani :D
Pieni punainen mobiilini :heart:

Kieltämättä brava ON paremman näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
vai että auton vaihtoon se S sitten meni HIH! :D

Älä vielä nuolase :snotty:
Jos mä vaan saan sananvaltaa......... Mikä on todella harvinaista näissä autojutuissa :kieh:

pitääkin puhua S ympäri ostamaan sulle foooooorti :p

se tuskin kyl onnistuu :whistle:

:laugh: :laugh: Sopii yritää :laugh:
Fiat- mies kun on :saint: :xmas:

Jos mä vaan saan sananvaltaa......... Mikä on todella harvinaista näissä autojutuissa :kieh:

Tipo sitte :laugh:

Tipo sitte :laugh:

:snotty: Eeeeiiiiiiiiiiiiiiiii *juoksee karkuu avainten kanssa*

Päivitän tässä tilannetta teillekin :whistle:

Eli mies on maksua vaille tehnyt autokaupat...... Mie luulen että auto on valkoinen 4-ovinen punto (varmaksi en sano vielä) Ja huomenna pitäisi mennä se maksamaan ja hakemaan liikkeestä.
Mua kun tarvii mukaan vaan tekemään rekisteröintipaperit :D Se onkin ainoa mitä mies ei voi tehdä itse :laugh:

Ja nyt kohta mun täytyy lähteä etsimään se ilmoitusosa jostain tallesta :whistle: :whistle:

Dodiin, nyt olen kotiutunut uuden autoni kanssa :D :D
Kävin mie koeajamassa sen ennen kuin menin papereita tekemään :saint:
JA hyvä oli ajaa :D

Tosin nyt sillä on mies liikenteessä.....Ostamassa uudet pyyhkijänsulat , niitä en saanut uusia |O

Yhteistyössä