V
vieras 2
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras 2:Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vauvan ensimmäiset 4 kuukautta ajattelit tietenkin olevasi vallan mainio äiti joka saa vauvan nukkumaan. Nyt on sit löydyttävä sinusta sellainenkin puoli joka kestää vauvan tarvitsevuutta ja osaa lohduttaa vaikkei vauva sitä(kään) tuntuisi arvostavan.
Tervetuloa vaativien vauvojen maailmaan.
No just joo. Tuota "helppoa" vaihetta oli kestänyt pari viikkoa. Kyllä minäkin kanniskelin häntä useemman tunnin kun huuti jne. Onko pakko tulla vittuilemaan? Kyse nyt on siitä, kun pari viikkoa oli niin rauhaisa ja sitten muuttui. Ajattelen yhä olevani mainio ja paras äiti lapselleni.
Kuka sulle on vittuillut? Noinhan tuo asia on miten vieras sanoo.
No minä otan tuon loukkauksena, kun täysin tuntematon ihminen tulee sanomaan,että mitä minä olen kuvitellut ja mitä minusta puuttuu, asiasta sen tarkemmin mitään tietämättä. Jos tuntisi minut ja lapseni,niin sitten olisikin eri asia.
Sä olet meille yhtä tuntematon kun me sulle. Täällä sä kysyt juurikin tuntemattomilta. Ja joku voi loukkaantua kun viitsii kirjoittaa näkemyksensä ja sä sanot sitä vittuiluksi. No, ei siitä sen enempää. Ihansama.