Ui, mä saan huomenna uuden tatuoinnin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimalle84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Loistavaa, hienoa,UPEETAA! Mikä ja mihin??
Mäkin käyn huomenna kysäsemässä että millon ois aikaa B)

Voodoo-nukke ja varmaan tohon olkapäähän :D Mä oon ihan liekeissä...

Mä soitin eilen ja sain ajan huomiselle. Seuraava aika olis ollu joskus kk:den päästä mutta pummasin ukon tulemaan töistä ajoissa niin pääsen sitten jo huomenna...

Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Kiva, mutta miksi otat kesää vasten tatuoinnin? Itseäni ei saisi villit hevosetkaan ottamaan tähän aikaan vuodesta tatskaa!

No edellisen otin melkein päivälleen samaan aikaan eikä sen kanssa mitään ihmeellistä ongelmaa ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Kiva, mutta miksi otat kesää vasten tatuoinnin? Itseäni ei saisi villit hevosetkaan ottamaan tähän aikaan vuodesta tatskaa!

No edellisen otin melkein päivälleen samaan aikaan eikä sen kanssa mitään ihmeellistä ongelmaa ollut?

Mä pelkään märkimistä. Sekä rakastan luonnonvesissä uimista, jota en uskaltaisi tehdä ennen kun tatuointi on täysin parantunut. Joka saattaa ottaa useita viikkoja aikaa :D En haluais riskeerata hyviä uinti säitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

Mä pelkään märkimistä. Sekä rakastan luonnonvesissä uimista, jota en uskaltaisi tehdä ennen kun tatuointi on täysin parantunut. Joka saattaa ottaa useita viikkoja aikaa :D En haluais riskeerata hyviä uinti säitä :)

No hyi, tiesitsä että kalat pissii sinne missä sä uit? ;D

Juu, no käy mitä käy. Kyllä sen kuvan aina korjattua saa jos tulee jotain :)

Yhteistyössä