Uimaan 8v pojan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jEN"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jEN";27959152]Niin mietin kun joskus käydään kesällä 8v täyttävän pojan ja 5v tytön kanssa uimassa, että missä vaiheessa minun 'pitää' käskeä poika erikseen miesten puolelle?

Nyt käy siis meidän kanssa, on ikäisiään pienemmän oloinen ja aloittaa ekallakin vasta ensi syksynä.

Poika ei itse kummemmin ihmettele meidän kanssa olemista, tykkää kun on saunassa seuraa yms. mutta olen pistänyt merkille että muutamat tädit on jo kulmiaan hieman kohotellut..[/QUOTE]

Kyllä rupeaisin opettamaan sinne omalle puolelle. Kouluunmeno on hyvä raja oppia olemaan ilman äitiä uimahallissa. Täälä on ekaluokka rajana.

[QUOTE="mimmu";27959421]Mitäs mieltä te ootte sitten, kun on kyseessä erityistarpeinen lapsi, josta ei ihan noin päälle päin tämä asia näy...ei siis pysty päästämään iteksiään miesten puolelle...pitää kaiketi vaan kestää katseet...?[/QUOTE]

Silloin voi kysellä uimahalllista, löytyykö jotain sopivaa erityispukuhuonetta ja peseytymistilaa, etenkin uusista löytyy usein tällaisiakin. Toinen vaihtoehto on sitten hankkia avustaja uimahallikäyntejä varten. Sitäkin voi kysellä uimahallista, löytyisikö sieltä. Oman kunnan vammaispalveluun myös kannattaa olla yhteydessä, sitä kautta voi hoitua avustaja liikuntaharrastukseen.

Meillä on 5v jos sitä mieltä että menis yksin..Ollaankin sovittu että sillon kun on isänsä kanssa, saa ikääkuin mennä yksin(isä seuraa kokoajan muttei kulje vieressä). Näin mennään sinne kouluun asti jolloin aika pärjätä miesten puolella.

Yhteistyössä