V
Voi ei
Vieras
Saako uimahalliin/kylpylään mennä jos on tampooni alapäässä? Onko jokin kielto tai tulehtumisriski?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Jotenkin ällö ajatus että joku siellä altaassa ui sammakkoa tamponinnaru pitkällä :X
Alkuperäinen kirjoittaja :):Kuinkahan moni kilpauimarikin jättää kisat aina väliin jos on menkat?
Tai kuviokelluntaa harrastavat...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):Kuinkahan moni kilpauimarikin jättää kisat aina väliin jos on menkat?
Tai kuviokelluntaa harrastavat...
Lähinnä vähän ajattelin et hävettää jos muut näkee tampoonin narun roikkuvan jalkojen välistä. Mutta ehkä mä meen sinne pesutiloihin ilman tampoonia ja käyn vessas laittamas sen ja bikinit, niin ei kukaan nää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä olen tuollaisissa tilanteissa katkonut sen narun (asettamisen jälkeen) lyhyemmäksi saksilla että siitä saa kiinni mutta se ei roiku missän pitkänä...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä olen tuollaisissa tilanteissa katkonut sen narun (asettamisen jälkeen) lyhyemmäksi saksilla että siitä saa kiinni mutta se ei roiku missän pitkänä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä olen tuollaisissa tilanteissa katkonut sen narun (asettamisen jälkeen) lyhyemmäksi saksilla että siitä saa kiinni mutta se ei roiku missän pitkänä...
Niin minullakin oli tapana tehdä, kunnes erään kerran saksaisin toisen häppärin kahtia, nips. Siitä alkaen olen vain kääntänyt narut rullalle.
Alkuperäinen kirjoittaja parturisaksilla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä olen tuollaisissa tilanteissa katkonut sen narun (asettamisen jälkeen) lyhyemmäksi saksilla että siitä saa kiinni mutta se ei roiku missän pitkänä...
Niin minullakin oli tapana tehdä, kunnes erään kerran saksaisin toisen häppärin kahtia, nips. Siitä alkaen olen vain kääntänyt narut rullalle.
Sinäkin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja parturisaksilla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä olen tuollaisissa tilanteissa katkonut sen narun (asettamisen jälkeen) lyhyemmäksi saksilla että siitä saa kiinni mutta se ei roiku missän pitkänä...
Sinäkin!![]()
No en sit ollut ainoa vaikka niin luulin... Siitä tuli aika paljon verta.
Alkuperäinen kirjoittaja parturisaksilla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja parturisaksilla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä olen tuollaisissa tilanteissa katkonut sen narun (asettamisen jälkeen) lyhyemmäksi saksilla että siitä saa kiinni mutta se ei roiku missän pitkänä...
Sinäkin!![]()
No en sit ollut ainoa vaikka niin luulin... Siitä tuli aika paljon verta.
Uskon kyllä. Sulla kävi vielä pahemmin! Huh, inhottaa ajatellakin omaa sekä sun tapausta.
Oli oikeasti ihan hirvittävä tunne kun tajusi että nyt meni kyllä jotain muutakin kuin karvaa.