Oletteko käyneet minkäikäisten kanssa uimassa, siis muuten kuin vauvauinnissa? Meillä ei ollut varaa mennä vauvauuintiin mutta olisi kiva tuo pikku vesipeto viedä uimahalliin lastenaltaaseen puljaamaan. Mutta minkä ikäisenä uskaltaa viedä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä täällä ainakin on halli jossa lasten altaassa vesi on AINA 30-31 asteista eli yhtä lämmintä kuin vauva uinnissa.Nytkin on meidän ipanat siellä parhaillaan iskän kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä täällä ainakin on halli jossa lasten altaassa vesi on AINA 30-31 asteista eli yhtä lämmintä kuin vauva uinnissa.Nytkin on meidän ipanat siellä parhaillaan iskän kanssa.
itse asiassa se on vauvauinnissa vieläkin lämpöisempää....
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä täällä ainakin on halli jossa lasten altaassa vesi on AINA 30-31 asteista eli yhtä lämmintä kuin vauva uinnissa.Nytkin on meidän ipanat siellä parhaillaan iskän kanssa.
suunilleen 32-33 asteista...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä täällä ainakin on halli jossa lasten altaassa vesi on AINA 30-31 asteista eli yhtä lämmintä kuin vauva uinnissa.Nytkin on meidän ipanat siellä parhaillaan iskän kanssa.
suunilleen 32-33 asteista...![]()
Okei,mutta lämmintä joka tapauksessa,meidän viihtyvät ja tosiaan vauvasta asti käyty siellä![]()