Uimarannat ja eroottisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yks vaan juu

Jäsen
01.06.2006
35
0
6
Onko muiden mielestä uimaranta eroottinen paikka? Itse tykkään käydä uimarannalla ja eikä sitä pidä kieltää, että onhan se myös tavallaan eroottinen paikka. On tosi kivaa katsella naisten vartaloita ja joskus tulee jopa ajateltua, et miltä mahtaisi seksi tuntua tuon kanssa ja tuon kanssa : )

No ei uimaranta sinänsä herätä mitään fiiliksiä, mutta ainakin helteisessä kesäyössä pienet panot rannalla on nannaa - varsinkin jossain etelässä.

Mulla iskee näin kesällä se panetus vaikka keskellä katua... mikä lie.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 10:14 erilainen kirjoitti:
No ei uimaranta sinänsä herätä mitään fiiliksiä, mutta ainakin helteisessä kesäyössä pienet panot rannalla on nannaa - varsinkin jossain etelässä.

Mulla iskee näin kesällä se panetus vaikka keskellä katua... mikä lie.

Juu,tätä peesaan! :wave:

On se vaan kumma kun ilmat lämpenee niin tekis enemmän ja enemmän vaan mieli rakastella ulkona...Ja onhan sitä joskus tullut tehtyäkin... =)

No en minäkään rantaa nyt niin erikoisen eroottisena paikkana pidä. Suurin osa siellä käyvistä ihmisistä kun on sellaisia epäkurantteja hyllyviä läjiä...

Jos joskus sattuu joku namu ohitse kävelemään, hän sitten itse omassa persoonassaan voi olla eroottinen, mutta ei siis koko paikka sinällään.

Ja yhdyn minäkin tähän, että kesällä tekisi mieli hommailla pihalla. Mies vaan on siihen liian siveä eikä siis suostu, mokomakin...

aaah kyllä ne on nuo kävelykadut eroottisimpia paikkoja. Kaikki ilkeen pikkutuhmat vaatetukset, peittäen ja paljastaen, tarjoten ja kieltäen aaaah Dude loves summer!!!

tuli mieleen vähän asiaa sivuten yksi juttu biitsiltä. ei ehkä kuitenkaan herätä eroottisia mielikuvia...
joku vähän vanhempi herra otti pikku-uikkareissaan aurinkoa rannalla maaten, ja hänen koko sukukalleutensa lerpatti uikkareiden lahkeesta ulkona :D

itselle tulee rannalla kiusallinen olo, raskauden myötä olo on kuin rantautuneella valaalla, vaikka ihan alussa vasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2006 klo 12:49 harmaa kirjoitti:
tuli mieleen vähän asiaa sivuten yksi juttu biitsiltä. ei ehkä kuitenkaan herätä eroottisia mielikuvia...
joku vähän vanhempi herra otti pikku-uikkareissaan aurinkoa rannalla maaten, ja hänen koko sukukalleutensa lerpatti uikkareiden lahkeesta ulkona :D

:D
lerpatti .......................... :whistle: :laugh:

Yhteistyössä