uiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leppis

Vieras
mites se nyt menee.. uida saa jos paikat on kiinni, mut mistä tietää et on? täällä kolmannessa raskaudessa ei ole keskiraskauden lääkäriä.. edellisessä raskaudessa olin auki jo viikolla 26.

Hetkinen hetkinen, en ole kuullutkaan ettei saisi uida...? Itse olen rv:lla 36 ja kävin tossa muutama päivä sitten mökillä uimassa ja tänään lääkärissä ja paikat jo aukeamassa.

Sitä mäkin tässä mietin et miten se oikein menee... Viimeksi kyselin neuvolasta asiaa ja sain sijaiselta niin epämääräisen vastauksen, että hiukan jäi asia epäselväksi. :)

Niinhän ne sanoo, ett jos on paikat auki ei pitäs mennä uimaan tulehdusriskin takia.
Mä ainakin oon käyttäny maalaisjärkee tässä asiassa, ett olen uinu kun yleisesti on ollu kunto ok ja normaaleja supistuksia on vaan ollu joista ei oo ikään mulla paikat auenneet (4.raskaus menossa).
En mä ainakaan aio mennä tarkastamaan uinnin takia onko kohdun suut auki. Saatan ottaa omana kipeenäni tän, mut kesästä ja uinnista mä aion nauttia kuten ennenkin. 30 viikkoa on raskautta takana.

Yhteistyössä