Uimisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cinnamon Lee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cinnamon Lee

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
4 519
2
36
Miten teidän lapset ovat oppineet uimaan? Siis uimakuolussa vaiko muuten? Minkä ikäsenä?

Meidän 5v viihtyy hyvin vedessä, vaan ei vielä oikein ui. Mietin tässä et pitäiskö yrittää saada uimakoulusta paikka vai oppiskohan ihan "huomaamatta".

Meillä ovat oppineet vesipeuhussa, kun äidin ja isän kanssa tuo uiminen meni pluttaamiseksi, kävivät vesipeuhussa noin 3,5 vuotiaana kaksi viikkoa ja siitä se lähti.

Sanoisin että jos sulla riittää "auktoriteetti" opettamaan niin sitten ei tartte, monilla paikkakunnillahan eskarilaisille kuluu opintosuunnitelmaan uimakoulu

Meillä uimakoulusta on ollut hyötyä, siitä on saanut alkusysäyksen opettelulle, niin on sitten samana kesänä vähän enemmän harjoiteltuaan oppineet uimaan. Mutta ei meillä ihan kokonaan ole sitä taitoa viikon uimakoulun aikana opittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uimakoulussa oppivat todella paljon paremmin Suosittelen. Voit itse uida matkaa sillä välin kun lapsesi oppii tehokkaassa opetuksessa.

Se oliskin kiva. Vaan mukana on myös vajaa 2v pikkusisko.

Meillä on sama ikäero, laitoin ne samaan uimakouluun. Tosin taisi nuorempi olla silloin 4 v. Mutta on ollut helppoa, kun ovat käyneet samassa uimakoulussa, ja pienempi on oppinut ihan siinä missä isompikin. On vaan mennyt aina isompien ryhmään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Uimakoulussa oppivat todella paljon paremmin Suosittelen. Voit itse uida matkaa sillä välin kun lapsesi oppii tehokkaassa opetuksessa.

Se oliskin kiva. Vaan mukana on myös vajaa 2v pikkusisko.

Meillä on sama ikäero, laitoin ne samaan uimakouluun. Tosin taisi nuorempi olla silloin 4 v. Mutta on ollut helppoa, kun ovat käyneet samassa uimakoulussa, ja pienempi on oppinut ihan siinä missä isompikin. On vaan mennyt aina isompien ryhmään.

Täytyy vielä tutkia, jos tuo vaikka onnistuis. Jollekin kurssille piti osata jo jotain. (Mitä nyt olikaan) ja siihen olisin isomman laittanu, pienempää en kun ei edes jalat yllä pohjaan missään kohtaa allasta. Täällä on uimakouluihin ihan mahdottoman vaikea päästä kun on niin täyttä. :/ Sillä mä mietinkin onko muiden lapset oppineet ittestään uimaan.

Yhteistyössä