ujo poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hansu

Jäsen
08.06.2004
279
0
16
Moi!
Meillä on 2v poika, joka on tosi rauhallinen ja uudessa seurassa ujo. Kun katsoo muiden poikia, kaikki tuntuvat olevan tosi vilkkaita:riehuvat ja villittävät. Meidän poika lähinnä vain katsoo päältä kun muut riehuvat. Minulla on suuri huoli pojasta, miten pärjää elämässä? Saako ujon leiman heti pienestä? Hyväksytäänkö häntä leikkeihin vai jääkö hän ujoutensa tähden yksin? :'( Onko muilla ujoja poikia ja samoja ajatuksia? Niin unohtui mainita, että poika on kotihoidossa eikä mahdollisuutta ole käydä säännöllisesti missään avoimessa päiväkodissa jne. Pari krt viikossa tapaa ikäisiään lapsia...

Hei Hansu!Älä huoli täällä myös ujo poika :wave: ikää 1v6kk ja me asutaan korvessa kotihoidossa on ja näkee muita lapsia n.kerran viikossa,joten luulenpa että meijän pojat vielä rohkastuu..ei kaikkien tartte olla niin vilkkaita,uteliaita jne..kyllä mäkin olen asiaa funtsinu mutta nyt ajattelen että kyllä se siitä ajan kanssa!Toisaalta olen hyvin "onnellinen että ei ole päälle päsmärina joka paikassa vaikka kotona onkin :laugh: ja niin saa ollakkin.

Voi älä huoli, kyllä se poika ajan kanssa reipastuu :) Meillä tyttö 1v5kk kotihoidossa maalla, näkee muita lapsia 2xvk. Jos on paljon lapsia ja hälinää, niin tarkkailee mieluummin aluksi. Otin itsekin aluksi tästä paineita (olen ollut itse ujo ja arka lapsi ja nuori), mutta sitten ajattelin että onko se niin paha asia jos olisikin ujo! Mielestäni kaikkien lapsien ei tarvitse olla samasta puusta veistettyjä. Uusimmassa vauvalehdessä oli muuten hyvä juttu ujoudesta.

Yhteistyössä